مدت زمان فیلم برداری با DSLR

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با دوربین های عکاسی چه مقدار میشه فیلم برداری کرد؟…..مخصوصا دوربین کنون ۷۷D و ۸۰D

4 پاسخ

سلام 
دوربین های DSLR بسته به حافظه جانبی که برای اون ها استفاده میکنید و کیفیت فیلم مدت زمان فیلم برداری اون ها متغیر است اما اگر طول هر کلیپ تصویر برداری شده با این دور بین ها مد نظر است ۳۰ دقیقه است . 

#1

ممنون از پاسختون …یعنی به باتری ارتباطی نداره ؟

#2

دوست عزیز
معمولا فیلم های خوب از نماها و پلان های کوتاه تشکیل میشوند.این روش نیازمند یک تدوین خوب و ماهرانه است تا نتیجه کار از پویایی خوبی برخوردار باشد. به فیلم های خوب و مطرح هنری مراجعه فرمایید پلان ها کوتاه  و در حد چند ثانیه هستند.پلان های طولانی کسل کننده  و ماندد دوربین های مدار بسته خواهند بود مگر اینکه هدف خاصی مورد نظر باشد و معدودی فیلم مطرح داریم که فیلم یک نفس و بدون کات از ابتدا تا انتها پیش میرود. پس صرف نظر از ظرفیت باطری ،فیلم برداری طولانی باعث گرم شدن سنسور دوربین میشود که در دراز مدت برای دوربین مضر است. اگر قصد تهیه پلان های طولانی دارید دوربین های مخصوص فیلمبرداری بهتر از DSLR ها هستند.ضمنا کارت حافظه سرعت بالا هم بسیار مهم است والا وسط کار دوربین هنگ میکند.
موفق تر باشید!

#3

سپاس فراوان

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان