مشکل نویز در روز حتی با ایزوی ۱۰۰

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام.
دوربین D3300 مدتیه در روز حتی با ایزوی پایین حتی ۱۰۰ عکسهای نویز دار میگیره وقتی روی عکس زوم میکنم به راحتی نویز میبینم و کیفیتش عکسها مثل گذشته نیست، نمیدونم مشکل از چیه ? ؟ ممکن سنسور یا شیشه های لنز کثیف شده باشه؟ کجا میتونم بدم دوربین سرویس کنند؟

3 پاسخ

سلام.
یه عکس بذار ببینیم چیه قضیه. 
برای تمیز کردن سنسور هم نمیخواد بدی جایی. یه وسیله ساده هست با دست فشار میدی هوا میده بیرون. از اونا بگیر خودت تمیز کن اگر فکر میکنی مشکل از اینه

#1

دقیقا نمیدونم مشکل از چیه، تا الان دو تا لنز ۱۸-۱۴۰ و ۱۸-۱۰۵ آکبند عوض کردم ولی باز فایده نداشت احساس میکنم پارسال با ۱۸-۱۰۵ عکسهای خیلی بهتری میگرفت (بیشتر…)

#2

این دو کار رو انجام بدید
۱: در تنظیمات منو دوربین، گرینه clean sensor رو بزنید تا سنسور رو تمیز کنه، اگه قابلیت پاکسازی خودکار سنسور خاموشه، روشن کنید
۲: لنز رو جدا کنید، سر دوربین رو به سمت پایین بگیرید که از ورود خاک جلوگیری بشه، در منو گزینه تمیز کردن سنسور به صورت دستی رو انتخاب کنید، آینه به بالا که رفت، با دمنده هوا، دمنده رو فشار بدید تا با هوا گرد و غبار هایی که روی سنسور هست پاک بشه، در هیچ شرایطی به سنسور دست نزنید، از تمیز بودن لنز و فیلتر های نصب شده، مطمىن بشید، میتونید در منو گزینه reset factory رو انتخاب کنید که به تنظیمات اولیه برگرده.
اگه باز هم مشکل برطرف نشد، دوربین رو به نمایندگی های معتبر نشون بدید.

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان