مقایسه فلاش کنون با یانگنو

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام خسته نباشید .
میدونم سوالم یه جورایی سخته و شاید کمتر کسی باشه که این دوتا فلش رو دستش گرفته باشه و کار کرده باشه باهاش 
ولی من ۵۵۰ تومن میخوام پول هزینه کنم یه دونه فلاش canon430exii هست که بهم همین قیمت میده و دست دوم در حد نو هست یکی دیگه هم مارک yongnou600rtii که چینی هست و هیچ ضمانتی نداره ولی خب امکاناتش مسلما از اون کنونه بیشتره .
کار من عکاسی پرتره و تبلیغاتی هست بیشتر میخوام بدونم با کنون هم کارم راه میفته ؟ یا اصلا بهتره که نو بخرم 
کنون عدد راهنماش ۴۳ هست و یانگنو ۶۰
فک میکنم این اعداد وقتی مهمه که من لنز زوم داشته باشم درسته؟ من لنزم لنز فیکس ۵۰ میلیمتر هست فعلا
اگه میشه زود جوابمو بدید که یه وقت کنونه فروش نره 
ممنونم

4 پاسخ

سلام 
منهم ۶۰۰ex rt دارم یک سال ونیم مرطب ازش استفاده کردم فلاش بسیار عالی است. تنها ایرادش درب باطری است . اگر بااحتیاط کارنکنی میشکننه. 

#1

دوست عزیز
یکی از قالیت های مهم فلاش های اکسترنال توانایی ارتباط بی سیم آنها با دروبین است که احتمالا در آینده به آن نیاز پیدا خواهید کرد. فلاش کنون ۴۳۰ قابلیت ارتباط بی سیم با دوربین کنون را به راحتی دارد بسیار هم خوش ساخت و با کیفیت هست( من خودم دارم) اما اگر قصد استفاده از چند فلاش را داشته باشید ،قابلیت کنترل سایر فلاش ها را ندارد یعنی Master نیست و Slave است. نمی تواند به عنوان فلاش کنترل کننده سایر فلاش ها استفاده شود.در مورد فلاش چینی مورد نظر هم تحقیق کنید آیا توانیی Master  شدن دارد یا نه؟ و اگر این قابلیت را ندارد تنها عدد راهنمایش مزیت است که به معنی نور بیشتر است. حالا انتخاب با شماست.
موفق تر باشید!

#2

یکسالی میشه با yongnou600 به همراه ترسمیترش کار میکنم فلاش خوبیه پشتیبانی خوبی هم داره فقط درب باتری با احتیاط باز کنید در ضمن مستر هم میشه و اگر تغییر برند بدید در حالت Slave نوری با فلاش‌های نیکون سینک میشه
اما اگر نخواید بصورت اف کمرا استفاده کنید کمی سنگین هستش و canon430 مناسب تره
د 

#3

خیلی ممنونم از پاسختون 
خریدم فلاش کنونه رو 

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان