نورپردازی اتلیه خانگی

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام میخواستم بدونم برای نورپردازی اتلیه خانگی روشهایی ارزان تَر إز خرید فلش وجود دارد چون من هنوز اول راهم و نمیخوام در أین مورد زیاد هزینه کنم مثلا استفاده إز لامپهای معمولی اگر میشه نوع نور و توانش رو هم بفرمایید ممنون میشم راهنماییم کنید 

3 پاسخ

سلام یه جایی دیدم که آموزش ساخت منابع نور پیوسته رو زده زده بود فکر میکنم اگر توی اینترنت بگردید می تونید آموزش ساختشو پیدا کنید فقط نیاز داره که یکمی از علم برق و الکترونیک بدونید. 

#1

سلام: بقول معروف خواستن توانستن است . بله خیلی راه است که میشه بدون خرید فلش آتلیه  نور پردازی انجام داد . یک روش به ذهن بنده رسیده و این است الان دربازار  یک نمونه نورافکن های ال ای دی ساخت چین  موجود می باشد که اگر کمی خلاقیت به خرج بدهی می شه خیلی قشنگ نور پردازی انجام داد با هزینه خیلی کم در قدرت های متفاوت موجود است و خیلی جم وجور بنده خودم آتلیه دارم و فلاش و متعلقات از ضروریات عکاسسی می باشد موجود دارم و خیلی وقتها به این کارها فکر می کنم و مطمئن هستم میشود این کار انجام داد و راه های دیگری هم هست  و از تنظیمات دوربین سسررشته داشته باشی بسیار کار برای شما آسسان است . یک روش قدیمی که عکاسهای ماهر و با تجربه بکار می بردند استفاده از نور پنجره شمالی که در نور دهی خیلی تاثیر دارد  . موفق باشی
 

#2

سلام دوست عزیز. همینطور که دوستان گفتند میشه با لوازم ارزان به یک نورپردازی نسبتاً خوب رسید. بدون شک کم هزینه ترین روش استفاده از نور پنجره هست. پیشنهاد می کنم مطالب مرتبط رو در همین سایت خوب لنزک مطالعه کنید و با تمرین زیاد به کار ببرید. مطمئن باشید از نتیجه کار شگفت زده مشوید. من خودم مبتدی هستم و دارم روی عکاسی با نور پنجره کار میکنم. هنوز اول راهم اما از نتیجه کار راضیم.
موفق باشید.

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان