پیشنهاد برای تامین شارژ دوربین

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
بغیر از داشتن باتری شارژ شده ی زاپاس چه روشی رو برای شارژ کردن دوربین در مواقعی که به برق دسترسی نداریم (مثل کمپهای طبیعت گردی ) پیشنهاد میکنید ؟! آیا پاور بانکی هست که باهاش بشه باتری دوربین رو شارژ کرد ؟! چون متاسفانه شارژر دوربین کنون یه جوریه که فقط با برق ۲۲۰ میشه ازش استفاده کرد

5 پاسخ

شما می تونید یک باطری گریپ خرید کنید وباخیال راحت بری طبیعت گردی . یکی ازمزیت این باطری امکان شارژ با  باطری قلمی هست که بی نیاز از برق می شید  و عمر شارژ گریب دو برابر باطری دوربین می باشد شاید هم بیشتر البته خرید گریب خوب . 

#1

خیلی ممنون ، این باتری گریپ خوبش قیمتش چند در میاد ؟
توش فقط از باتری قلمی استفاده میشه یا یه باتریه شارژیه که از طریق باتری قلمی شارژ میشه ؟

#2

گریپ های اورجینال خیلی گرونتر از گریپ های فیک هستن، اگه فیک ۵۰۰ تومن باشه، اورجینالش حدودٱ ۱ تومن هست، حتی بیشتر، باتری هاش هم باید مجزا تهیه بشه، و همینطور باتری های اورجینال هم خیلی گرونتر از فیک هستند. 

#3

خوب اگه اینطور باشه خرید دو تا باتری که همیشه فول شارژ آماده تو کیف آدم باشه خیلی به صرفه تره تا گریپ 

#4

درسته، ولی اگه قرار باشه تایم لپس عکسبرداری بشه امکان خاموش کردن دوربین و جدا کردن بدنه از سه پایه نیست، چون موقعیت دوربین بهم میخوره. 

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان