پیشنهاد شما برای شروع عکاسی با بودجه حدود ۴ تومن؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام خدمت اساتید عکاس. 
میخواستم بدونم برای شروع چه دوربین و لنزی و همینطور شاید تجهیزات دیگه ای رو با بودجه در حدود ۴ میلیون تومن پیشنهاد می کنید.
هدفم فقط عکاسیه نه فیلم برداری. هدفم بیشتر عکاسی طبیعته و همینطور گاهی سوژه های شهری و خیابانی 
۳ ماه  با nikon d5300 با لنز۱۸-۵۵ عکاسی کردم البته مال خودم نبود دوربین دانشگاه بود.

2 پاسخ

با توجه به این که فیلم براتون اولویت نیست پیشنهادم   نیکونه
d7200 دوربین بی نظیریه (برترین دوربین aps-c طبق رنکینگ سایت dxomark) به شرطی که با جثه بزرگش (در مقایسه با ۵۳۰۰)مشکلی نداشته باشید والبته میتونید از لنز های بدون موتور و ارزون (و البته با کیفیت) نیکون روش استفاده کنید و امکانات کاملی داره که برای کار های استدیویی هم مناسبه
خود d5300 هم عالیه ولی مزایایی که در بالا عرض کردم رو نداره ولی در عوض LCD چرخان و وزن سبک تری داره و میتونید بودجه باقی مونده رو صرف خرید لنز های بهتر کنید
 
بین کنون ها با توجه به بودجه تون ۷۰ دی رو پیشنهاد میدم
 
 
 
 
 

#1

قبل از اینکه خرید کنید، خوب مطالعه کنید. الان اگه بنده میخواستم با بودجه ۴ تومن خرید کنم، یه D5300 با لنز ۲۴-۷۰ سیگما میگرفتم. شاید جالب بنظر نیاد، ولی این ها دقیقا کار منو راه میندازه. شما حتما عکسهای سبک های مورد نظرتون از عکاسهای دیگه رو تو اینستاگرام یا ۵۰۰px ببینید، اگزیف اون ها رو بررسی کنید ببینید با چه لنزهایی گرفته شده و بعد از اینکه لنز مورد نظرتون رو تشخیص دادید، یه بدنه مناسبش رو هم پیدا کنید.

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان