پیشنهاد لنز برای نیکون ۷۲۰۰

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام خدمت دوستان.بنده نیکون ۷۲۰۰ بادی رو تازه خریدم.برای عکاسی فضای باز یا مدلینگ در فضای باز و پرتره چه لنزی رو پیشنهاد میدین؟
آیا لنز ۱۸-۱۴۰ یا لنز ۱۸-۲۰۰ یا لنز بهتری پیشنهاد میدین؟
با تشکر از دوستان

9 پاسخ

لنزهاى زوم که فواصل کانونى از واید تا تله را پوشش مى دهند به طور معمول لنزهایی با کیفیتى نیستند. 
براى عکاسى مدلینگ به خصوص در فضاى باز یک لنز پرایم ۸۵mm f1.8 بسیار مناسب است. لنز ۷۰-۲۰۰mm با f2.8 هم مناسب است. هم Tamron هم Sigma لنز ٧٠-٢٠٠ خوبى دارند. 

#1

سلام ممنونم shabaviz80 عزیز لطف کردین.لنزهای پیشنهادی کمی قیمت بالا هستند.به طورکلی لنز قیمت مناسب چه پیشنهاد میکنید؟لنزی که بتوانم اکثر کارها رو باهاش انجام بدم.ممنونم

#2

در کل لنزى که بشود با آن اکثر کارها را به بهترین شکل انجام داد وجود ندارد. ولى متناسب با قیمت پایین با همان لنزهایى که خودتان نام بردید مى شود در ضمینه هاى متفاوت عکاسى کرد. لنز پرایم ۵۰mm f1.8 هم قیمت مناسبى دارد و براى شروع در کنار کیت لنز خیلى از کارها را راه مى اندازد. 

#3

با سلام
لنز ۵۵-۳۰۰ را هم امتحان کنید .قیمت مناسب دارد رنج مناسب پرتره هم دارد و یک لنز همه کاره است.کیفیت خیلی خوبی هم ندارد!!

#4

ممنونم دوستان عزیز لطف کردین.از سایت خوب لنزک تشکر میکنم.

#5

من هم همین دوربین رو خریدم با یک لنز ۱۸-۱۴۰ که خوب بوب بود.البته بعد از یک مدت عکس گرفتن دیدم که نیاز به لنز های پرایم دارم وسعی کردم تهیه کنم.بنظرم شما هم این لنز رو تهیه کنم هم لنز هست که گستردگی خوبی داره و این که شارپیش هم خوبه .

#6

برادر جان هیچ وقت در عکاسی کیفیتو فدا نکن مخصوصا شما که به صورت تخصصی میخوای عکس بگیری …پس کمی صبر کن تا منابع مادی جور شود و یک لنز درخور و با کیفیت بگیر:)
 

#7

سلام دوست عزیز  oodooli ممنونم از نظرتون اما لنز ۱۸-۱۴۰ فکرمیکنم لنز مبندی هست.سلام pouriashokri” ممنون از شما لطف کردید.بنده نمیخام خیلی تخصصی عکس بگیرم.درحد متوسط باشه.سخن شما کاملا درسته برای مثال لنزی که ۵ میلیون باشه قطعا لنز خوبیه اما با ۵ میلیون هم میشه یه پیکان خرید:) ودر آخر طبق نظریه دوستان نظرم براینه لنز ۱۸-۳۰۰یا لنز ۵۵-۳۰۰ فکرمیکنم گزینه خوبی باشه.

#8

دقت بفرمایید لنز ۵۵-۳۰۰ در دیافراگم پایین کیفیت قابل قبولی و روی بدنه دوربین شما نداره. مجبورین دیافراگمتونو تا F8 بالا ببرین. مگر اینکه از فاصله کانونی ۱۰۰ استفاده بفرمایید. در صورتی که در مورد لنز ۷۰-۳۰۰ کاملا برعکس هستش.

#9

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان