چه کتابی رو پیشنهاد میدین واسه شروع عکاسی؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

میخوام از مبتدی ترین چیز ها یاد بگیرم

7 پاسخ

سلام
توی همین سایت قسمت آموزش عکاسی->مقدمات عکاسی
از آخرین صفحه ش بیاین به اولین صفحه بخونید
اگرم به زبان اینگلیسی اندک تسلطی دارید کتاب digital photography complete course ازdavid taylor رو به صورت پی دی اف در اینترنت موجوده رایگان..فوق العاده ست.با برنامه ریزی و از صفر شروع میکنه.

#

برای اشنایی با تجهیزات عکاسی هم یسر به سایت پیکس بزنید و توش بگردید.چیزی هم دیدید که نمیدونستید چیه با یه سرچ میتونید متوجه شید یا در نهایت از همینجا سوال کنید
مطالب مقدماتی سایت لنزک رو که مطالعه کردید،بعدش مطالب جدید رو دنبال کنید.این سایت بهترین سایت پارسی زبان در زمینه ی عکاسیه.همراه باشید با سایت.بعد از مطالعه ی کتاب و یادگیری اصطلاحات و غیره.دوربین تهیه کنید و با دوربین کار کنید…پیشنهاد من اینه که بحای هزینه ی کلاس کمی خرج تجهیزات کنید و تا میتونید عکس بگیرید و از بازی با دکمه ها و ریسک کردن نترسید.بعد از چند ماه اگر راه نیفتادید سراغ کلاس رو بگیرید.هر چند شروع اصولی خوبه.اما کلاس ها اکثرا کار با دوربین و اصطلاحات رو یاد میدن..دید عکاسیتون در صورت عکس گرفتن و دیدن کارای برتر عکاسی تقویت میشه.مطالعه زیاد بکنید و تحت جو عمل نکنید!

#1

بهترین معلم من YOUTUBE

#2

سلام
دوستان, بیشتر مطالب رو گفتند
زیاد عکس ببینید اما از عکاسان بزرگ
در مورد عکسهایی که میبینید فکر کنید
عکاسی فقط تکنیکهای عکاسی نیست,قبل از یادگیری تکنیکهای عکاسی,نحوه صحیح کادر بندی و ترکیب بندی در عکس رو یاد بگیرید(بیشتر کسانیکه میخوان عکاسی یاد بگیرن بیشتر بدنبال ثبت یک عکس با کیفیت! هستند و کمتر به ترکیب بندی اهمیت میدن)
کتاب مبادی سواد بصری نوشته دنیس ادانتیس
کتاب ترکیب بندی در عکاسی نوشته هارالد مانته (یا نویسنده های دیگه)
و…
موفق باشید

#3

ممنونم از همگی ، از تجربیاتتون استفاده میکنم 

#4

دوست عزیز شما می توانید اصول اولیه عکاسی، ترفندها و تکنیک های عکاسی را با مراجعه به سایت ایده آل دوربین بیاموزید.
ایده آل دوربین
اصول اولیه عکاسی
تکنیک های عکاسی
ترفندهای عکاسی
 

#5

ممنونم دوست عزیز

#6

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان