کدام مود از Image Stabilizer(IS) باید انتخاب شود؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با درود فراوان
ابتدا تشکر میکنم از سایت بسیار عالی شما بدلیل اینکه حتی شخص آماتوری مثل من براحتی میتونه مطالب رو درک کرده و به کار ببنده، جای همچین وبسایتی خالی بوده.
بنده همونطور که اشاره کردم یه آماتورم که خیلی علاقهبه عکاسی دارم،و با گوشی و یا دوربین کامپکت عکس میگیرم،تا دیروز هیچ اطلاعاتی نداشتم حتی نمیدونستم iso چی هست و چه کاربرد هایی داره،همش دوربین روی حالت auto بود اما امروز دوربین رو برای اولین بار در حالت program ازش استفاده کردم، چقدر عکاسی شیرین تره وقتی خودت صحنه رو میسنجی و بر اساس صحنه عکس میگیری،عکاس بنظرم یک هنرمنده و عکاسی یه علم و هنر.
خب برم سر سوالم،من یه دوربین powershot a3400 IS دارم از همین کامپکت ها،یه قسمتی داره به نام is یا همون تثبیت کننده تصویر، و در این قسمت دو تا حالت وجود داره گزینه اول Continuous و گزینه ی دوم Shoot Only و یه گزینه هم که برای خاموش کردن این قابلیته.لطفا بهم بگین این دو گزینه که گفتم استفادشون در چه موقعیت هایی هستش، و کاربردشون چیه ممنونم.

1 پاسخ

سلام
انشااله که بتونی یک روز بری دنبال عکاسی حرفه ای با دوربین حرفه ای
حالا جواب سوالتون عبارت Continuous برای عکاسی پیاپی است که بیشتر برای عکس گرفتن سوژه های متحرک سریع که چندتا عکس پشت سر هم می ندازه که بتونید یکی انتخواب کنید مانند اسبی که از مانع می خواد بپره رو بتونی بهترین حالت پریدن عکسش بندازی و گزینه دوم برای اینکه شما بتونی تک تک عکس بگیری که همیشه باید در این حالت باشه

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان