گوشی اندروید به جای ریموت کنترل

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام خدمت شما 
پرسش من این است که آیا نرم افزاری برای گوشی های اندرویدی وجود دارد که به بتوان گوشی را به دوربین متصل کرد و در فرایند عکاسی از گوشی تلفن به عنوان ریموت کنترل استفاده نمود؟ اگر پاسختان مثبت است لطفا در مورد آن نرم افزار کمی توضیح دهید.

5 پاسخ

بستگی به نوع دوربینتون داره
من دوربین sony hx400 دارم واس این دوربین نرم افزارش موجوده 
playmemories.mobile

#1

سلام من از دوربین Nikon D5300 استفاده می کنم این دوربین دارای WiFi داخلی هست که می توان با آن گوشی را به دوربین وصل کرد که حتی نمای لایو ویو هم می توان با آن داشت برای این کار شما باید از نرم افزار wmu (نرم افزار مخصوص دوربین های نیکون) تا بتونید قابلیت های وای فای دوربین رو داشته باشید (مثل کنترل کردن، دانلود عکس ها از دوربین و…)امیدوارم تونسته باشم کمکی کنم.

#2

دوستان عزیزم سپاس از محبت و پاسخ شما.من فراموش کردم که بگم دوربینم کنون d60 هست آیا برای این مدل هم نرم افزار اندرویدی میشناسید؟
خیلی ممنونم.

#3

سلام 
دوربین هایی که wifi داره ازاین لینک میتونن استفاده کنن http://iranapps.ir/app/jp.co.canon.ic.eos.eosremote
ولی دوربین شما وای فای نداره وباید از کابل استفاده کنی از این صفحه کمک بگیرhttp://www.p30world.com/8820/heliconsoft-helicon-remote/
 
 

#4

برای دوربین کانن می تونید از نرم افزار dslr Controller که در play store  بصورت رایگان می باشد استفاده کنید از طریق این نرم افزار می تونید نمای لایو ویو ببینید + تمامی تنظیمات دستی رو انجام بدید البته این نرم افزار برروی اندروید نصب می شه و با کابل به دوربین متصل میشه برای اتصال یک کابل OTG+ کابل خود دوربین را لازم دارید. من این نرم افزار رو برای D700 بطور کامل تست کردم بجز حالت bulb در بقیه موارد جواب می ده. حالت bulb  فقط ۳۰ ثانیه شاتر رو باز نگه می داره نمی دونم چرا؟ به علاوه همراه این نرم افزار یک بخش دیگه با آیکون مجزا نصب می شه که می تونید عکس های گرفته شده روی دوربینتون رو از طریق موبایل ببینید این بخش برای من کار نکرد.

#5

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان