بایگانی بر حسب جشنواره و نمایشگاه عکاسی

شما نیز می توانید اطلاعات جشنواره ها و نمایشگاه های عکاسی که برگزار می کنید را به آدرس ایمیل ما (info@lenzak.com) ارسال نمایید.

جشنواره عکاسی «طعم تنهایی» با موضوع غذا و تنهایی انسان برگزار می شود

دلینو که یک سامانه آنلاین سفارش غذاست، جشنواره عکاسی «طعم تنهایی» را با موضوع غذا و تنهایی انسان معاصر برگزار می کند. این جشنواره سراسری که در دو بخش عکاسی با دوربین حرفه ای و عکاسی با موبایل برگزار می شود، از ۵ شهریور ماه تا ۱۵ مهر ماه پذیرای عکس هایی خواهد بود که بر اساس قوانین جشنواره گرفته و ارسال شده است.

ادامه مطلب

نمایشگاه گروهی عکس «اولین گام»

نمایشگاه گروهی عکس با عنوان «اولین گام» از روز چهارشنبه ۱۷ آذر ماه ۹۵ ساعت ۱۵، با آثاری از عکاسان هنر آموخته مجتمع فنی تهران، در نگارخانه فرهنگسرای اخلاق گشایش می ‌یابد. بازدید از این نمایشگاه تا ۳۰ آذرماه ۹۵ از ساعت ۹ تا ۱۷ در نگارخانه کلک خیال فرهنگسرای اخلاق ادامه دارد. برای مشاهده شماری از عکس های نمایشگاه و کسب اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

غزل ماندگار: نمایشگاه گروهی عکس با موضوع محرم

نمایشگاه عکاسی «غزل ماندگار» با موضوع محرم، ۲ آذرماه با هدف کمک به کودکان ناشنوا در نگارخانه شهید آوینی قم افتتاح می گردد. در ادامه این مطلب لنزک، شاهد شماری از آثار شرکت داده شده در نمایشگاه، پوستر و اسامی عکاسان خواهید بود.

ادامه مطلب

عکاسان ایرانی در جشنواره بین المللی عکاسی پینگ یائو چین

جشنواره بین المللی پینگ یائو (ping yao) کشور چین، یکی از جشنواره های معتبر بین المللی عکاسی و فیلم است که امسال شانزدهمین دوره برگزاری خود را تجربه نمود. این جشنواره در هر دوره از عکاسان سراسر دنیا دعوت می کند تا آثار خود را برای نمایش ارسال کنند. موسسه فرهنگی تحریر کارگاه خیال به عنوان نماینده ایرانی این جشنواره، با ۴۵ عکس از١٠ عکاس ایرانی شرکت نمود که کلیه آثار به بخش نمایشگاه راه یافتند. در ادامه این مطلب لنزک با جشنواره پینگ یائو بیشتر آشنا شده و شاهد شماری از آثار عکاسان ایرانی راه یافته به شانزدهمین دوره این جشنواره خواهید بود.

ادامه مطلب

ششمین نمایشگاه سالیانه کانون عکس اصفهان

گالری شهرداری اصفهان (ایده گالری شهر) برگزار می کند. در این نمایشگاه آثار ۳۳ عکاس کانون عکس انجمن سینمای جوانان اصفهان، شامل ۷۲ اثر و ۵ مجموعه عکس با ۳ بخش (آزاد – اصفهان – موبایل) در ابعاد ۵۰*۷۵ به نمایش گذاشته می شوند. این نمایشگاه که ۱ مهر ماه گشایش یافته است، تا ۱۰ مهر هر روز صبح و بعدازظهر (غیر از روزهای تعطیل) پذیرای علاقمندان به عکاسی خواهد بود. جهت مشاهده پوستر نمایشگاه با اندازه بزرگ و آدرس گالری به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب

نمایشگاه عکاسی تبلیغاتی: طعم عکس ۲

عکاسی تبلیغاتی مفهومی، نگاه تازه و خلاقانه ای به ثبت یک محصول ورای نگاه عام و متداول دارد . یک نگرش عمیق که بیننده را به تفکر وا می دارد. گویی در پشت عکس داستان و پیامی نهفته است که عکاس کشف آن را بر عهده مخاطب گذاشته است. جمعه ۲۲ مرداد الی ۱ شهریور، نمایشگاه گروهی عکس های تبلیغاتی، «طعم عکس ۲»، با موضوع «نوشیدنی ها» در گالری آریا تهران برگزار می گردد.

ادامه مطلب