بایگانی بر حسب کتاب های عکاسی

کتاب آموزش عکاسی فارسی و رایگان «راهنمای عکاسی دیجیتال» لنزک

روش ها و تکنیک های درست ثبت یک مجموعه عکس با موضوعی خاص برای عکاسان حرفه ای به طبیعتشان تبدیل شده است. به طور مثال یک عکاس حرفه ای منظره می داند برای وضوح بهینه، روی کجای صحنه فوکوس کند. به علاوه می داند از چه فاصله کانونی و دیافراگمی استفاده کند، به چه فیلتری نیاز دارد و… او همه این ها را در لحظه و بدون فکر کردن به کار می گیرد. این کتاب به سراغ چندین مفهوم کلیدی و چند دسته عکاسی می رود و روش های مورد نیاز شما را به صورت یک سری نمودار روندنما (فلوچارت) نمایش می دهد که به راحتی قابل آموختن و دنبال کردن هستند. این نمودار ها چیزی که به نظر تازه کار ها پیچیده و گیج کننده می آید را آسان کرده و حتی به عکاسان مبتدی این امکان را می دهند که عکس های بهتری، از تقریبا همه چیز، بگیرند. شما عزیزان می توانید این کتاب فارسی ۷۲ صفحه ای pdf، دارای سطح متوسط، را در ادامه مطلب به رایگان دانلود نمایید.

ادامه مطلب

دانلود کتاب آموزش انواع نورپردازی عکاسی پرتره با فلاش

نورپردازی در عکاسی پرتره اهمیت فراوانی دارد. اگر به دنبال یک کتاب آموزش نورپردازی هستید که خیلی خلاصه و ساده به شما بگوید برای گرفتن نمونه عکس های پرتره، هم در آتلیه و هم فضای باز، از چه تجهیزات و چیدمان نورپردازی ای (مثل فلاش، سافت باکس و…) استفاده شده، این کتاب دیجیتال PDF را در ادامه به رایگان دانلود نمایید. در این کتاب آموزش نورپردازی پرتره ۲۵ عکس پرتره آورده شده که برخی در فضای باز و برخی در آتلیه یا فضای بسته و همه با نور مصنوعی یا فلاش گرفته شده اند. در این راهنما برای هر عکس، تصویر چیدمان نورپردازی به صورت دیاگرام آورده شده که موقعیت سوژه، دوربین و تجهیزات نورپردازی را به شما نشان داده و سپس یک توضیح مختصر و مفید در مورد ایده، زوایا، تنظیمات و تکنیک نورپردازی داده شده است.

ادامه مطلب

دانلود رایگان کتاب «ماتی حرکت» – آموزش تکنیک عکاسی پنینگ

می خواهم ماتی حرکت (motion blur) را هک کنم و نشانتان دهم چه طور همین امروز از آن در عکس هایتان استفاده کنید. ماتی به خودی خود بد نیست؛ به شرط آنکه در جهت بهبود عکستان از آن استفاده کنید. کتاب پی دی اف (pdf) رایگان آموزش عکاسی پنینگ، با عنوان «ماتی حرکت»، یک کتاب جیبی چند صفحه ای است که تکنیک عکاسی پنینگ را به شما آموزش می دهد. از تنظیم دوربین (مُد نوردهی، سرعت شاتر و دیافراگم) گرفته تا نحوه صحیح حرکت بدن برای اجرای موفقیت آمیز پنینگ یا تعقیب سوژه که راز موفقیت این تکنیک عکاسی می باشد. در ادامه می توانید این کتاب جیبی را به رایگان دانلود نمایید.

ادامه مطلب

دانلود رایگان کتاب تمرکز اثر لئو بابائوتا

کتاب تمرکز اثر لئو بابائوتا (Leo Babauta) را رایگان دانلود نمایید – کتاب تمرکز، الکترونیکی و با فرمت PDF می باشد. در قلب کتاب «تمرکز – focus»، این کتاب ساده، کلید گشایش بسیاری از کشمکش هایی که این روزها با آنها مواجه هستیم نهفته است، از سازنده بودن و دستیابی به اهدافمان، تا بدست آوردن سلامتی و تناسب اندام در مواجه با فست فود و عدم فعالیت، تا یافتن سادگی و صلح در میان آشوب و پریشانی. آن کلید خودش ساده است: تمرکز. این کتاب رایگان، برای همه افرادی که خلق می کنند، از جمله عکاسان و هنرمندان، بسیار مفید می باشد. در ادامه شما عزیزان را با کتاب تمرکز اثر لئو بابائوتا بیشتر آشنا می کنیم و می توانید آن را دانلود نمایید.

ادامه مطلب

آهسته: کتاب آموزش عکاسی با نوردهی طولانی

اگر یک کتاب برای یادگیری عکاسی با نوردهی طولانی نیاز داشته باشید، آن «آهسته» است. در این کتاب PDF تجهیزات لازم برای عکاسی با نوردهی طولانی، تکنیک ها و تنظیمات دوربین آموزش داده شده اند – به همراه مثال های فراوان برای شفاف سازی هرچه بیشتر مباحث. در ادامه این مطلب لنزک، فهرست و توضیحات بیشتری را در مورد این کتاب مفید ارائه خواهیم کرد.

ادامه مطلب

کتاب آموزشی «هک عکاسی» – مراحلی ساده برای پیشرفت عکاسی شما

اگر به دنبال کتابی در زمینه آموزش عکاسی هستید که پر از اصطلاحات پیچیده و گنگ نباشد و در مدتی کوتاه باعث پیشرفت شما در عکاسی شود، کتاب پی دی اف «هک عکاسی» برای شماست. شما به ۱۰ سال تجربه نیاز ندارید تا به عنوان یک عکاس حرفه ای شناخته شوید. در واقع حتی به یک سال تجربه هم نیاز ندارید تا فوق العاده به نظر برسید. بعد از مطالعه و تمرین ۱۰ گام ساده و روان این کتاب پیشرفت فوق العاده ای را در عکس هایی که می گیرید، احساس خواهید کرد. شما می توانید این کتاب را در ادامه از سایت لنزک تهیه نمایید.

ادامه مطلب