عکاس پرتره حرفه ای در برابر عکاس قلابی: آیا مردم متوجه تفاوت ها خواهند شد؟

در این ویدیو لنزک، عکاس پرتره بن لوکاس (Ben Lucas) استعداد هایش به عنوان یک عکاس را در مقابل یک بازیگر که فقط تظاهر می کند عکاس است به چالش کشیده است. منابع نور برپا شده اند و دوربین یکسان است، تنها عامل متغیر در اینجا شخصی است که عکس را می گیرد، تفاوتی که این به وجود می آورد چقدر می تواند بزرگ باشد؟ پاسخ را در ادامه مطلب، ویدیویی که توصیه می کنیم تماشایش را از دست ندهید، خواهید یافت.

بن لوکاس از چند نفر دعوت کرده تا برای شرکت در یک چالش کوچک به استودیو بیایند. او و یک بازیگر از آن ها با تجهیزاتی یکسان عکس خواهند گرفت و او می خواهد ببینید که آیا مردم می توانند عکسی که توسط یک حرفه ای گرفته شده را تشخیص دهند؟ چیدمان نورپردازی و سایر تجهیزات هیچ تغییری نخواهند داشت و تفاوت تنها در شخص عکاس است.

این ویدیو نه چندان علمی یک هدف ساده را دنبال می کند: اینکه چقدر مهم است یک عکاس بتواند شخصیت های مختلف را مدیریت کرده و بداند چطور مردم را مقابل دوربین آرام و راحت کند. بازیگری که تظاهر می کرد عکاس است، در راحت سازی افراد و هدایت آن ها به حالتی مطمئن مشکل داشت، اما عکاس تمام وقت به راحتی با گفتگو با سوژه ها (بر اساس زمینه شغلی شان) قادر بود تنها طی چند دقیقه آن ها را مقابل لنزش ریلکس و آرام کند. در انتهای ویدیو از این افراد خواسته می شود عکس گرفته شده توسط عکاس حرفه ای را نشان دهند…

عکاس پرتره حرفه ای در مقابل عکاس قلابی


دانلود

وب سایت بن لوکاس: nomcreative

م

منبع

برگرفته از: fstoppers

نظرات شما

  1. ali

    ۳ خرداد ۱۳۹۵

    خیلی جالب بود.یه حرفه ای یک حرفه ای است چون با شغلش به یه تعامل و ارتباط رسیده با کارش صحبت میکنه و …


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *