بایگانی بر حسب عکاسی با موبایل

در این بخش لنزک سعی بر این داریم تا آموزش های عکاسی با موبایل (عکاسی با گوشی های هوشمند) را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم.

آموزش عکاسی از بالا یا عکاسی کاملا مسطح – چگونه عکس های خود را از بقیه متمایز کنید

شما ممکن است در شبکه های اجتماعی با عکس های کاملا مسطحی که مستقیم از زاویه بالا به سمت سوژه گرفته شده اند مواجه شده باشید. عکاسی از بالا یا عکاسی کاملا مسطح (Flat lay photography)، که گاهی نمای چشم پرنده نیز نامیده می شود، در سال های اخیر بسیار محبوب شده و اگر این نوع عکس ها به درستی ثبت شوند، می توانند در اپلیکیشن هایی مانند اینستاگرام بدرخشند. سبک مسطح در انواع شاخه های عکاسی، به ویژه عکاسی از محصولات، غذا ها، نوزادان و عکس های تبلیغاتی کاربرد دارد. در این آموزش عکاسی لنزک با سبک کاملا مسطح بیشتر آشنا شده و نکات مفیدی درباره این نوع عکاسی می آموزید.

ادامه مطلب

آموزش عکاسی: چگونه با استفاده از یک کتاب عکس های زیبا و هنری خلق کنیم

عکاسی یک هنر است، و هر عکاس یک هنرمند است که از تخیل خود برای خلق یک اثر هنری زیبا استفاده می کند. یک هنرمند واقعی می تواند هر چیزی را به یک اثر هنری نفسگیر تبدیل کند. در آموزش عکاسی نسبتا کوتاه امروز، قصد داریم همین کار را انجام دهیم. ما با استفاده از یک کتاب و نور LED عکس های هنری زیبا خلق خواهیم کرد. شما با استفاده از دوربین گوشی موبایل هم می توانید از کتاب عکس هایی زیبا و رنگارنگ بگیرید، هر دوربینی جواب می دهد. پس در ادامه با ما همراه شوید.

ادامه مطلب

آموزش عکاسی با موبایل: ۱۰ نکته مبتدی و سریع اما مهم

عکاسی بخش مهمی از زندگی روزمره است، و در حال حاضر با وجود گوشی های تلفن همراه، عکاسی به راحتی در دسترس ما قرار دارد. در این آموزش عکاسی با موبایل لنزک، چند نکته ساده را با شما عزیزان به اشتراک خواهیم گذاشت، تا بتوانید با دوربین گوشی موبایل خود عکس های جذاب و به یاد ماندنی بگیرید.

ادامه مطلب

آموزش عکاسی خلاقانه از میان اشیاء

آیا هنگام عکاسی با موبایل وقتی عکس های خود را ترکیب بندی می کنید، همیشه سعی می کنید عکس واضحی از سوژه بگیرید، بدون این که چیزی سر راه آن باشد؟ اگر اینطور است، ممکن است بخواهید برعکس این کار را هم امتحان کنید. عکاسی از میان اشیاء دیگر برای تغییر شکل و کادربندی سوژه می تواند عکس های بسیار جالب تری ایجاد کند. در این آموزش عکاسی با موبایل، ۱۰ راه هیجان انگیز برای گرفتن عکس های خلاقانه تر با عکاسی از میان اشیاء مختلف را به شما آموزش خواهیم داد. همانطور که با مطالعه این مطلب متوجه خواهید شد، نکات آن محدود به نوع دوربین خاصی نیستند، پس خواندن این آموزش جالب را به همه لنزکی های عزیز توصیه می کنیم.

ادامه مطلب

آموزش عکاسی با موبایل: ۸ روش برای ایجاد یک مجموعه عکس جذاب

این که همیشه گوشی موبایل خود را به همراه داشته باشید به این معنی است که می توانید از هر چیزی که دوست دارید عکس بگیرید. گاهی اوقات این آزادی خوب است، اما انتخاب بی پایان سوژه ها نیز می تواند طاقت فرسا باشد، و در نهایت عکس هایی بدون سوژه واضح یا جهت گیری خلاقانه به شما بدهد. یک راه عالی برای رهایی از این همه انتخاب این است که به طور هدفمند و آگاهانه از یک سری سوژه یا صحنه یکسان عکس بگیرید. با وادار کردن خودتان به عکاسی مکرر از یک چیز یکسان، در واقع می توانید خودتان را خلاق تر کنید. در این آموزش عکاسی با موبایل، هشت راه مختلف برای ثبت یک مجموعه عکس جالب خواهید آموخت که شما را از چیزی که همیشه فکر می کردید خلاق تر خواهد کرد.

ادامه مطلب

آموزش عکاسی از انعکاس: ۹ راه استفاده خلاقانه تر از بازتاب ها

مهم نیست که بازتاب ها را در کجا پیدا می کنید، در آینه ها یا شیشه پنجره ها، حوضچه ها یا دریاچه ها، آنها واقعا چشمگیر و جذاب هستند. در این آموزش عکاسی، من چند ایده در مورد نحوه استفاده خلاقانه تر از بازتاب ها برای به دست آوردن تصاویر خیره کننده به شما خواهم داد. یکی از مزایای عکاسی از انعکاس این است که می توانید با دوربین گوشی موبایل نیز به خوبی این نوع عکس ها را بگیرید. در انتهای این مقاله توصیه شده توسط لنزک، یک آموزش عکاسی با موبایل و چند آموزش مفید دیگر برای ثبت انعکاس معرفی شده – بررسی آن ها را نیز فراموش نکنید.

ادامه مطلب