مجموعه عکس های با نوردهی طولانی سری دوم

گرچه عکس های زیادی با نوردهی طولانی طی روز گرفته می شوند، اما نوردهی طولانی شب کاملا چیز دیگری است. این نوع عکس ها جنبه ای مات از نور را نشان می دهند که با چشم خودمان قابل مشاهده نیست و به همین دلیل چشم بیننده را به خود جلب می کند. شما به سه پایه، صبر زیاد و منابع جالب و مختلفی از نور مصنوعی نیاز دارید تا عکس خود را بسازید. در ادامه شما را به دیدن عکس های نوردهی طولانی، سری دوم، دعوت می کنیم.

اگر خواستید این افکت را طول روز به کار گیرید از فیلتر کاهنده نور ND یا neutral density استفاده نمایید. چراکه عکس های با نوردهی طولانی در طول روز معمولا بیش از حد نوردهی (over-exposed) خواهند شد. این برای زمانی که می خواهید حرکت آب را در نور روز مات کنید یا بخواهید عمق میدان را در شرایط خیلی پر نور کاهش دهید، کاراست.

م

منبع

برگرفته از: tutsplus

نظرات شما

  1. حسین ناصری

    ۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

    سلام
    سایت فضای کارگاه آموزشی رو داره که موضوعات مختلف عکاسی را با کیفیت ترین شکل ممکن آموزش می ده. در دوره و زمانه ای که هرجا نگاه می کنی، کار سمبل و بی کیفیت می بینی، لنزک خورشید درخشانی است که نشانه ای است بر احساس مسئولیت در کار. بسیار ممنون

    1. سامان

      ۹ اردیبهشت ۱۳۹۸

      سلام خدمت شما

      اول سپاسگزارم برای بازخورد زیبایی که برای سایت خودتون نوشتید و لطف بسیاری که به سایت خودتون دارید.

      دوم اینکه دقیقا اعضای تیم لنزک، خیلی مقید و پایبند هستند به پروژه و عاشق اون و کاربرانش برای همین اینکه به مسئولیت اشاره نمودید برایم بسیار شیرین و جالب بود.

      سلامت، شاد و موفق باشید انشاالله

  2. Hassan

    ۱۵ آذر ۱۳۹۳

    عالی…عالی …عالی …ممنون از سایت خوبتون

  3. Majid S

    ۶ تیر ۱۳۹۳

    سایت در ضمینه عکاسی به این خوبی ندیدم من . درود به شرفتون


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *