تحهیزات برای عکاسی صنعتی

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام خدمت اساتید محترم
بنده برای عکاسی از محصولات صنعتی و فروشگاه اینترنتی قصد تهیه دوربین و لوازم نورپردازی دارم. دوربینی که مد نظر بنده هست نیکون d750 می باشد ولی برای نورپردازی خواهشمندم در مورد تعداد و همچنین نوع نور (فلش یا نور ثابت) راهنمایی بفرمایید. سورژه ما بیشتر دوچرخه و لوازم جانبی آن است لذا لطفا با در نظر گرفتن این شرایط و همچنین کیفیت بالا بنده را راهنمایی کنید. همچنین در مورد تکنیک های نورپردازی و تجربیات اساتید ممنون میشم آنها را در اختیار بنده قرار بدید.
با تشکر

4 پاسخ

درود بر شما …
لطفا با من تماس بگیرین 
alireza.negar@gmail.com

#1

سلام 
بهترین و اقتصادی ترین گزینه برای شما کیت نور ثابت فلورسنت می باشد که شامل نور و پایه فون و فون  و…. باشد اگر قطعات کوچک تا ابعاد ۱۲۰ سانت تا ۱۲۰ سانت میتونید خیمه نور (لایت باکس  یا  TENT) استفاده کنید.
TKADAK.COM

#2

با سلام مجدد
با تشکر از پاسخ شما، من در مورد محصولات آداک دو تا از نورهای ثابت مدل LED VERTA 200-W و LED VERTA 100-W را از نزدیک دیدم و حتی مزاحم دوستان تو ناصر خسرو هم شدم. میخام ببینیم با توجه به اینکه کیفیت عکس و حرفه ای بودنش برای من بسیار مهم هست، آیا استفاده از این مدل نور ثابت می توانید کیفیتی که مد نظر ماست را فراهم کند؟
سوال بعدیم هم در خصوص نوع محصول که دوچرخه است می باشد. من برای عکاسی تصمیم دارم از دو منبع نور با زاویه ۴۵ درجه و یک منبع نور از بالا استفاده کنم. برای نور بالا چه مدلی را پیشنهاد می کنید؟ آیا برای همه از نور ثابت استفاده کنم یا ترکیبی از فلش و نور ثابت؟
با عرض شرمندگی در مورد نوع و اندازه سافت باکس هم منو راهنمایی کنید. با توجه به نوع محصول که دوچرخه است شما چه اندازه و مدلی (اکتاباکس یا مستطیل) را پیشنهاد میکنید که هم نور مناسبی برای پوشش کل محصول داشته باشم و هم سایه ها را به خوبی پوشش بدم.
 
ببخشید طولانی شد.
سپاسگزارم

#3

سلام بهترین گزینه از لحاظ اقتصادی همواره فلاش ها هستند. نور های ثابت  بسیار گران و هزینه بر هستند.
 
 

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان