راهنمایی برای ست کردن موبایل جهات ضبط تایم لپس

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
من می خواستم از روز میز و در حال نقاشی کشیدن و یا نوشتن خط تایم لپس داشته باشم اما نمی دونم بهترین روش برای ست کردن دوربین چیه ؟  چه ابزاری استفاده کنم ؟

پایه دوربین ها رو چک کردم که نشد چون پایه خودشون هم در تصویر می افتاد.  به منوپاد رسیدم. اون رو روی یک کارتن می گذارم و بعد ۹۰ درجه میاد روی کاغذی که نقاشی می کشم ولی وجود همین کارتن باعث میشه که سایه روی صفحه م بیافته.  بهترین راهکار چیه ؟  پایه ای هست که بتونم این کار رو انجام بدم ؟  با سایه های مزاحم چیکار کنم پیشنهادی دارین ؟ 

1 پاسخ

دوست عزیز شاید تا الان تایم لپس خود را گرفته باشید اما برای اطلاع عرض کنم که سه پایه
 Vanguard Alta Pro 263 AT Aluminum Alloy Tripod 
که عکس آن را می توانید جستجو کنید مخصوص چنین کار هایی است. سایه جعبه را هم با یک چراغ مطالعه یا تغییر جهت ابزار های خود اصلاح نمایید.منظورتان از بهترین روش ست کردن دوربین را درست متوجه نمی شوم. اگر از دوربین موبایل استفاده میکنید  چندان جای مانور ندارید و بستگی به نوع موبایلتان و نرم افزار آن دارد.اما در کل در ثبت تایم لپس بعد از تمام تنظیمات اولیه راجع به نور و کادر و فکوس و سوژه و … دو عامل مهم و قابل تغییر دارید اولی فواصل زمانی بین هر شات است و دومی سرعت نمایش هنگام پخش فیلم است . چون از حرکت دست خود فیلم میگیرید با آزادی تمام بهترین فاصله زمانی و سرعت پخش را پس از چند بار امتحان ،انتخاب نمایید. اگر هنوز سوال دیگری هست در خدمتم.
موفق تر باشید!

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان