فرق دوربین های DSLR حرفه ای و سطح مبتدی چیه ؟؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام .  دوستان فرق دوربی های سطح حرفه ای و سطح مبتدی در رده DSLR ها در چیه ؟؟
برای مثال دوربین Nikon D5200 و دوربین Canon 70D رو مقایسه کردم ، دقیقا شبیه یکدیگر هستند فقط سرعت شاتر ۷۰D بیشتر از D5200 بود و یک نمایشگر اضافی هم برای دیدن تنظیمات داشت و همینطور ۷۰D از نقاط فوکوس کمتری نسبت به D5200 بهره میبرد . آیا بهتر نیست که بجای خرید هفتاد دی نیکون دی ۵۲۰۰ بخریم ؟؟؟
دوستان ممکنه راهنمایی کنید ؟؟!!

4 پاسخ

سلام به شما دوست گرامی.
شاید چندان تفاوتی نداشته باشند خصوصا در کیفیت. اما معمولا بدنه دوربین های سطح نیمه حرفه ای از فلز ساخته میشه و امکانات بیشتری هم دارن. البته معمولا مانیتور تک رنگ روی بدنه رو هم که گفتید، دارن. هرچند، اگه شما همون nikon d5200 رو با مثلا nikon d7000 مقایسه کنید به نتایج بهتری خواهید رسید.به طور کلی سطح امکانات دوربین هاست که اونها رو به نیمه حرفه ای یا مبتدی یا… تقسیم میکنه اما این خود عکاسه که با استفاده از دوربینش سطح عکاسیش رو مشخص میکنه. nikon d5200 یه دوربین فوق العاده س که تفاوت قیمت نسبتا زیادی با canon 70d داره و با مابه التفاوت قیمت میتونید به وسایل و امکانات دیگه فکر کنید.
موفق باشید.

#

 ضمنا، خیلی بهت تبریک میگم به خاطر تحصیل در رشته ی علوم انسانی و علاقه مندی به عکاسی و خلاقیت و هنر…
پیروز باشی!… 

#1

ممنون بابت پاسخ و توضیحات صریح و واضحتون . بنده افتخار میکنم که در رشته مورد علاقه ام تحصیل میکنم و از آموزگاران و معلمانی همچون شما جناب پیرنیا بسیار ممنونم . 

#2

سربلند و پیروز و خلاق باشی…

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان