مشکل جدی و عجیب در عکاسی شب

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

۷۵۰ دی هست با لنز ۸-۱۳۵  سلام دوربین من کنون
و یه مشکل جدی دارم عکسا تو شب از یه طرف میسوزن و نور شدید توشون میافته (مثل تشتعشع) از سمت راست بالا و دلیلشو نمیدونم هز چی زاویه عوض میکنم درست نمیشه

4 پاسخ

کاش یه نمونه از عکسها رو هم میزاشتین تا دقیق تر بتونیم نظر بدیم. اگه از فیلتر uv استفاده میکنید یک بار هم بدون فیلتر تست کنید.

#1

دوست عزیز کاش نمونه عکس میفرستاتید تا بهتر بتوان قضاوت کرد.
در روشنایی روز هم مشکل دارید؟
آیا هر دو طرف لنزتان کاملا تمییز است؟
با لنز دیگری هم امتحان کرده اید؟
پیشنهاد میکنم یک بار درپوش لنز را بگذارید و در یک  مکان خیلی تاریک عکس بگیرید. اگر باز هم مشکل داشتید احتمالا سسنسور دوربین مشکل دارد.
موفق تر باشید!

#2

 دوست عزیز تو روز هیچ مشکلی ندارم البته باید اعلام کنم از فیلتر یو وی استفاده می کنم و این مشکل پیدا شد عجیبی این مشکل اینه که من جند ماه پیش هم برای عکاسی شب عازم دماوند شدم ولی هیچ مشکلی نداشتم نمیدونم چطور عکس بقرستم ولی یا تصویر از یه سمت سیاه میشه با ته مایه سبز رنگ یا تو عکس حالت فلر میافته اونم از یه سمت خاص از بالا سمت راست که با تعییر زاویه تقریبا ثابت میمونه فقط پشت ساختمون این مشکل وجود نداشت ولی در فضای باز مشکل فلر رو داشتم

#3

حجم عکس رو کم کنید و تو سات picofile اپلود کنید لینکش رو بزارید اینجا.

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان