کدام دوربین مناسب شروع عکاسیست

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام و خسته نباشید خدمت شما
من تقریبا حدود سه سالی مشه که با دوربین گوشی عکاسی میکنم و خیلی خیلی به عکاسی علاقه مندم و دوست دارم به طور حرفه ای ادامه بدم . گوشیم هم مدل z1 با دوربین ۲۰٫۷ مگاپیکسل هست . اطرافیانم بسیار از عکس هام استقبال میکنن و به نظرشون عکس های خوبی میگیرم . میخواستم بعد از سه سال عکاسی با گوشی ، با دوربین کار کنم اما نمی دونم چه دوربینی برای شروع خوبه . دوربینی که قیمت بالایی هم نداشته باشه . ممنون میشم راهنماییم کنین

3 پاسخ

اگه قیمت رو میگفتی خیلی خوب میشد
ولی چون زیاد نمیخوای هزینه کنی به نظرم نیکون دی۵۱۰۰ دی۵۳۰۰ دی۵۵۰۰ دی۷۰۰۰
یا مثلا کنون ۷۰دی 

#2

سلام
ببین اگر میخوای که هنر عکاسی رو یاد بگیری واقعاً، میتونی با دوربینهای حرفه ای و ارزون قیمت کانن مثل ۱۲۰۰D یا ۱۳۰۰D استارت بزنی ولی اگر قصد یادگیری نداری و فقط میخوای به شیوه (ببین و بگیر) طور عکاسی کنی خب بهت پیشنهاد میکنم از دوربینهای خانگی اما با کیفیت CANON SX60 یا NIKON P900 استفاده کنی. همه این دوربینا رو هم میتونی توی قسمت مقایسه سایت ایده آل دوربین، اطلاعات فنی شون رو بخونی و حتی مقایسه کنی.
سایت ایده آل دوربین
بخش مقایسه سایت ایده آل دوربین
 

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان