D5600یا۷۵۰d

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

بین دوربین d5600نیکون و ۷۵۰dکنون کدوم بهتره ؟ میخوام تازه عکاسیو شروع کنم‌.با چ لنزی بگیرم

2 پاسخ

دوست گرامی
حالا که تازه قصد شروع عکاسی دارید مستحضر باشید که تا کنون هیچ شخصی به دلیل انتخاب برند دوربین، عکاس نشده و هیچ عکاسی هم به دلیل داشتن برند خاص ،عکس خوب خلق نکرده و هیچ عکسی هم تا به حال به دلیل ثبت با فلان برند برگزیده نشده است. البته برخی از برندها برای تبلیغات، بین عکس های گرفته شده با محصولات خود مسابقه میگذارند که موضوعی دیگری است. دوربین های مختلف موجود در بازار که در یک رنج قیمت هستند توانایی های تقریبا یکسانی در انجام کار های پایه دارند.معمولا به اشخاصی که قصد فراگیری عکاسی دارند پیشنهاد میگردد با یک دوربین متوسط شروع نمایند و اگر به مراحل پیشرفته رسیدند و قصد کار حرفه ای داشتند متناسب با ژانر مورد علاقه خود نسبت به تهیه لوازم حرفه ای اقدام نمایند.مدل های پیشنهادی شما خیلی شبیه هم هستند اما کنون ارزان تر است.به نظر من یکی از دیگر تفاوت های کنون با نیکون در وزن و ضمختی است .کنون معمولا سنگین تر و درشت است اما نیکون ظریف تر است. انتخاب سخت است اما در نهایت نظر شما مهم است.
موفق تر باشد!
برای خرید لنز باید بودجه مورد نظر را هم بفرمایید.پیشنهاد میگردد بالنز های کیت شروع فرمایید. اگر بودجه کم داردید لنز ۵۵-۱۸ و اگر بودجه مناسب دارید ۲۰۰-۱۸ کنون یا ۱۴۰-۱۸ نیکون و اگر مشکل بودجه ندارید لنزهای حرفه ای تر تهیه فرمایید.
 

#1

اگه تاکیدی روی فیلمبرداری ندارید، D5500 از هر دو گزینه بصرفه تری هستش.

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان