بایگانی بر حسب اپلیکیشن های مرتبط به عکاسی

اپلیکیشن UNUM جعبه ابزار مفید برنامه ریزی عکس های اینستاگرام شما

این روز ها عکاسان بسیاری در اینستاگرام فعال هستند و به شکل های مختلف از این اپلیکیشن اشتراک عکس محبوب بهره می برند. از این رو در این مطلب لنزک قصد داریم شما عزیزان را با یک اپلیکیشن جالب و مفید برای اینستاگرام آشنا کنیم که به شما در چیدمان عکس ها در ساختار گرید (مشبک) اینستاگرام، پیشنویس کپشن یا عنوان و زمانبندی انتشار کمک خواهد کرد. در ادامه با اپلیکیشن رایگان UNUM، جعبه ابزاری مفید برای اینستاگرامر ها، بیشتر آشنا شوید.

ادامه مطلب

سایت Explorecams اطلاعات برترین دوربین ها و لنز های جهان و تصاویر آن ها را در اختیار شما قرار می دهد

سایت ExploreCams یک موتور جستجو با پارامترهای نسبتا تعریف شده است که به شما اجازه می دهد در میان مجموعه ای از عکس های گرفته شده با دوربین ها و لنزهای خاص جستجو کنید، تا بدانید باید از خرید لوازم و تجهیزات عکاسی بعدی خود چه انتظاری داشته باشید. این سایت می تواند به سوال هایی از قبیل پُر استفاده ترین/برترین دوربین ها در جهان کدامند؟ برترین لنز ها کدام اند؟ و چه لنز و دوربین هایی بیشتر با هم استفاده می شوند؟ پاسخ دهد. اطلاعاتی که می توانند شما را در انتخاب و خرید دوربین و لنز یاری دهند. در ادامه این مطلب لنزک، شما عزیزان را با این سایت یا اپلیکیشن تحت وب بیشتر آشنا خواهیم کرد.

ادامه مطلب

نگاه عکاس #۲: عکس های منظره مارپیچ سورئال از نیت هیل

نیت هیل (Nate Hill) یک عکاس با استعداد مقیم ملبورن استرالیا است. او با تکنیک های دستکاری عکس (photo manipulation) عکس های منظره شگفت انگیزی خلق می کند. او عکس های منظره خیره کننده ای می گیرد و سپس توسط اپلیکیشن های موبایل، آن ها را به چرخش هایی سورئال تبدیل می کند که گویی از جهانی دیگر می آیند. وقتی بیننده از درون این تونل عبور می کند، یک عنصر انسانی تنها می بیند که به صورت سیلوئت یا ضد نور به تصویر کشیده شده است. در این مطلب لنزک برای سفر و ماجراجویی در دنیای عکس های شگفت انگیز نیت هیل با ما همراه شوید و ببینید این هنرمند چگونه این عکس ها را خلق می کند.

ادامه مطلب

معرفی اپلیکیشن اندرویدی ژست سیتی: راهنمای ژست های عکاسی

به شهر ژست خوش آمدید! ژست سیتی یک اپلیکیشن راهنمای ژست های عکاسی است که همین امروز وارد بازار شده است. این اپلیکیشن رایگان اندرویدی، که آقای امیر ابراهیمیان طراحی و توسعه آن را انجام داده اند، شامل تمامی مطالب کلیدی ژست لنزک است. پس اگر همیشه دوست داشته اید تا مطالب ژست لنزک را در جیب خود و به صورت آفلاین داشته باشید، اپلیکیشن «ژست سیتی» را از کافه بازار دانلود نمایید.

ادامه مطلب