تفاوت کانن ۷d ii و کانن ۸۰d

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام دوستان یه سوال
چرا دوربین ۷d ii گرانتر از ۸۰d هست در حالی که ۸۰d جدیدتره و امکانات بیشتری داره صفحه لمسی و پردازنده جدیدتر و وای فای و چندین برتری دیکه
میشه بفرمایید دلیل این تفاوت قیمت چیه که ۷d ii رو گرونتر کرده

3 پاسخ

با سلام . من هم ترجیحم صددرصد ۸۰ دی هست. چون همه کاره ست . ۷ دی دوربین تخصصی هست برای عکاسی اسپرت که تنها برتریش به نظر من سرعت بالای عکاسیش هست که اگر اشتباه نکنم ۱۲ یا ۱۴ فریم در سانیست که اونم به لطف داشتن دو پردازشگر دیجیکشه. وگرنه در تمام موارد دیگه من ۸۰ دی رو ترجیح میدم.من ۸۰ دی گرفتم فوق العادست فوق العاده

#1

سلام به همه دوستان. این سوال برای من هم هست و جوابی درستی نگرفتم اما از تفاوت های عمده بین این دوربین ها می شه به طول عمر بیشتر شاتر در ۷D II اشاره کرد (دوبرابر) دو اسلت برای کارت حافظه در ۷D II، پورت Flash Sync برای ۷D II و البته مزایای ۸۰D می شه به صفحه نمایش چرخشی، وزن ۷۳۰ گرم ۸۰D در برابر ۹۱۰ گرمی دوربین  ۷D II، دانامیک رنج ۱۳٫۲ برای ۸۰D در برابر ۱۱٫۸دوربین ۷D II و قیمت پایینتر ۸۰D اشاره کرد. 
البته این خصوصیات بیشتر وزنه را به سمت ۸۰D متمایل می کنه اما چند سوال اساسی باقی می مونه چرا ۸۰D جز دوربین های  سری XX کانن محسوب می شه و  ۷D II جز رده X کانن؟ چرا وزن ۷D II بصورت قابل توجهی سنگینتر از ۸۰D هست؟
این موارد انتخاب دوربین بهتر از بین این دو دوربین را کمی سخت می کنه. 

#2

وزن ۷d II بخاطر گریپ بزرگتر و جنس منیزیم  و سیلینک قوی تر (ابندی دوربین) سنگین تره 
 

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان