دوربین و در کل وسایلی نیاز عکاسی و فیلم برداری عمود به مبزکار

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام من میخوام شروع به تولید محتوا کنم و میخوام از میز کارم فیلم عکس بگیرم عمود به مبز به چه دوربین و در کل وسایلی نیاز؟

1 پاسخ

سلام وقت بخیر
بنده کلیت کار رو خدمتتون عرض میکنم. برای جزئیات کار باید سطح توقع و بودجه ی شما مشخص باشه.
دوربین
میتونید از دوربین های کامپکت پیشرفته dslr و بدون آینه استفاده کنید. نکته بسیار مهم انتخاب لنز مناسب هست. لنز مناسب برای این کار واید و نرمال هست. اگر لنزتون تله باشه باید از میزتون فاصله بگیرید که این کار رو سخت میکنه. به خصوص اگر سقف محل کار کوتاه باشه.
نورپردازی
برای نورپردازی گزینه های مختلفی پیش روی شماست. یکی از بهترین اونها پرژکتور های led هستن که قابلیت اتصال تجهیزات نورپردازی مثل سافت باکس رو دارن.
نگه دارنده ها
برای اینکه دوربین رو در این حالت نگه دارین میتونید از برخی سه پایه ها مثل مدل ALTA PRO 263 AT ونگارد، بوم استند و حتی ساکشن (وسیله ای که به دیوار یا سطوح دیگه چسبانده میشه) استفاده کنید. بوم استند ها شاید گزینه ی بهتری باشند به خصوص در مدل های حرفه ای چون استحکام و پایداری خیلی خوبی دارن.
ارتباط با کامپیوتر
اگر بخواین اینطوری عکس بگیرین یا باید چهار پایه بذارین و برین از بالا عکس بگیرین یا در راه حل بهتر با استفاده از کابل دوربین رو به لپ تاپ،‌گوشی یا تبلت یا هر وسیله ای که بشه دوربین رو کنترل کرد وصل کنید و در اون حالت عکس بگیرید و حتی به صورت زنده صحنه رو مشاهده کنید.
در صورت تمایل بنده در تلگرام هم در خدمتم. آیدی من داخل پروفایلم موجوده.

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان