آموزش فتوشاپ در ۳۰ ثانیه: میانبر های جا به جایی موقت بین ابزار ها

فتوشاپ یک سری میانبر دارد که می توانند برای جا به جایی موقت و فوری بین ابزار ها مورد استفاده قرار گیرند که «Spring Loaded Hotkeys» نامیده می شوند. کافیست کلید میانبر ابزار مورد نظر را به یاد داشته باشید. این قابلیت فتوشاپ به عکاسانی که به دستکاری عکس ها (photo manipulation) علاقه مندند کمک شایانی می کند. فرض کنید در حال نقاشی یک ناحیه با ابزار قلم مو (B) هستید و سپس می خواهید قسمتی را با پاک کردن اصلاح کنید. می توانید به جای جا به جایی به ابزار پاک کن (E)، کلید E را پایین نگه داشته و پاک کنید، سپس مجددا با رها کردن این کلید به ابزار قلم مو بازگردید. در این آموزش ویدیویی کوتاه لنزک، با کاربرد های مختلف این میانبر ها آشنا خواهید شد.

میانبر های جا به جایی موقت بین ابزار های فتوشاپ


دانلود

۱۴ میانبر ضروری فتوشاپ

برای مشاهده لیستی از میانبر های کاربردی و ضروری فتوشاپ، اینجا کلیک نمایید.

م

منبع

برگرفته از: Tutvid

نظرات شما

  1. سامان نویسنده

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    سلام خدمت شما

    سپاس از اینکه برای سایت خودتان می نویسید.

    به نکته مهمی اشاره نموده اید، یکی از هدف های ما نیز همین است و تماشای ویدیو ها با زبان انگلیسی و زیر نویس فارسی می تواند بسیار آموزنده باشد. اگر مایلید می توانید ویدیو را دانلود نمایید و سپس با نرم افزار سرعت آن را کم نمایید و با تکرار کلمات دقیق دست شما خواهد آمد.

    موفق باشید

  2. حسین مسلمی نائینی

    ۱۰ آذر ۱۳۹۴

    با سلام و خسته نباشید . آموز ش ۳۰ ثانیه فتوشاپ فکر و ایده خوبی است . بخصوص اینکه ما در حین یاد گرفتن فتوشاپ می توانیم کمابیش زبان انگلیسی را هم بیاموزیم . ولی ایکاش میشد سرعت تلفظ زبان انگلیسی را کمتر کرد . با تشکر


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *