ایده هایی برای عکاسی در بهار – مجموعه عکس بهاری

آمد بهار ِ جان‌ها ای شاخ ِ تر به رقص آ. بله همراهان عزیز لنزکی، یک سال دیگر هم گذشت. در خوشی ها و ناراحتی ها کنارتان بودیم و هر روز عمرمان را به دنیای آموزش عکاسی اختصاص دادیم. و از این خوشحالیم که ششمین بهار را با شما عزیزان همراه هستیم و جالب است که هنوز اشتیاق همان روز های اول را داریم. با ذوق و احساس خیلی خوبی برایتان مقاله، آموزش، ویدیو و مجموعه عکس و نکات را منتشر می کنیم و هنوز نیروی محرکه ما همان پیام های پُر مهری است که برایمان می نویسید. زمانی که می شنویم احساس خوبی که برایتان در پشت کلمات ارسال کرده ایم را حس و دریافت نموده اید، واقعا خوشحال می شویم و هنوز که هنوز است معیار انتخاب ما احساس خوب است – خواه این انتخاب، انتخاب یک همکار جدید باشد و خواه یک مقاله عکاسی. فرا رسیدن بهار و عید نوروز بر شما مبارک باد. در ادامه از شما برای مشاهده شماری عکس بهاری که بسیار زیبا و سرشار از احساس زندگی هستند دعوت می کنیم.

دوست داریم برایتان مطالبی ارائه کنیم همراه با حس خوب، حس زندگی، حس آرامش، حس عاشقانه. اینکه حس کنید شما هم عضو این خانواده مهربان هستید، و روز هایی که از خانه بیرون نمی روید مطالب لنزک را مطالعه کنید، احساس تنهایی تان اگر هست ناپدید شود و بدانید عده ای هستند که تمام سعیشان سرگرمی و موفقیت شما است. سرگرمی، احساس خوب و آموختن نکاتی چند حین لذت بخش بودن مطالبی که سعی می کنیم تا بشود داستانی باشند و صد البته نوآوری، هدف ما در سال جدید است. برای شما دوست لنزکی عزیز، ضمن تبریک نوروز باستانی، آرزوی سلامتی، شادی و موفقیت داریم و از خداوند برایتان دعا و آرزوی امید داریم. انشاالله دل هایتان پُر از امید باد.

Anke Kneifel ©

Sue Hsu ©

Tanya Markova ©

Daniel Kordan ©

Elena Shumilova ©

Kilian Schönberger ©

Tiger Seo ©

Elena Shumilova ©

Kilian Schönberger ©

Jessica Drossin ©

Efemir Art ©

Elena Shumilova ©

Ole Henrik Skjelstad ©

Jake Olson Studios ©

Lisa Holloway ©

Miles Morgan ©

Sara Hadenfeldt- ©

marek-kiedrowski ©

Jake Olson Studios ©

Thienthongthai Worachat ©

Nagesh Mahadev ©

Eleonora Di Primo ©

Tiger Seo ©

Connie Gifford ©

Stefano Ronchi ©

Sue Hsu ©

نظرات شما

  1. محسن پیرنیا

    ۲ فروردین ۱۳۹۸

    سلام.
    واقعا عکس های زیبا و الهام بخشی بودند.
    اما،
    ایکاش از آثار عکاسان ایرانی هم معرفی میشد.
    پیروز باشید.

    1. سامان نویسنده

      ۶ فروردین ۱۳۹۸

      درود فراوان

      انشاالله سعی مان را در بازتاب آموزش های ایرانی می کنیم، اما متاسفانه به دلیل وجود نداشتن مکانی مناسب برای آشنا شدن با آثار برتر ایرانی کمی در این زمینه کم کاریم و عکاسان خودشان نیز با ما در تماس نیستند.

      سپاس از شما پیروز باشید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *