عکس هایی از علیرضا خطیبی عکاس جوان ایرانی

چند روز پیش وقتی در اینستاگرام در حال گشت و گذار بودم، با عکاس جوان ایرانی علیرضا خطیبی و کار هایش آشنا شدم. تصمیم گرفتم بیشتر با ایشان صحبت کنم و تعدادی از عکس های این هنرمند را در لنزک منتشر کنم. در ادامه این مطلب لنزک نگاهی بر بیوگرافی علیرضا خطیبی و عکس هایی از ایشان خواهیم داشت.

بیوگرافی علیرضا خطیبی – عکاس جوان ایرانی

علیرضا خطیبی متولد بهمن ۷۳ هستم. مهندسی پزشکی می خوانم. از روی علاقه زیاد، دو سال است که با دوربین عکاسی می کنم. قبل از این با موبایل عکاسی می کردم. عکاسی خیابانی و شهری رو بیشتر می پسندم و فکر می کنم عکس هایم نیز گویای همین است.

پروفایل اینستاگرام: alirezakhatibiii

نظرات شما

  1. دانشجوی ارشد عکاسی

    ۲۹ فروردین ۱۳۹۹

    فکر میکردم لنزک یک مجله تخصصی عکاسیست، اما گویا اشتباه میکردم. معرفی یک انستاگرامر؟ عکسهای با قاب مربع و اینستاگرام پسند؟
    لطفا سلیقه عوام را پایین نیاورید! عکاسی فراتر ازین حرف هاست، و تارخچه عکاسی پر است از عکاس های حرفه ای چه داخلی چه خارجی، انگشت شمار نیستند که بدون محتوا بمانید.

    1. سامان نویسنده

      ۳۱ فروردین ۱۳۹۹

      سلام خدمت شما

      سپاس از اینکه دیدگاه خود را مطرح می نمایید،

      تمرکز لنزک بیشتر بر روی آموزش عکاسی است، اما از خلاقیت استقبال می کنیم. دلیل اختصاص دادن یک مطلب به نشر عکس های ایشان در آن زمان تمرکزشان بر رنگ خاص بوده و برای مثال در یک یا چند مقاله لنزک پروژه یا تمرین «عکاسی با تمرکز بر یک رنگ خاص» مطرح شده است.

      ما در لنزک با شعار «محلی برای علاقه مندان به هنر عکاسی» و «لنزک خانواده صمیمی عکاسان خلاق» انواع محتوای آموزنده یا حتی صرفا سرگرم کننده و جذاب برای کاربرانی که می خواهیم به عکاسی علاقه مند شوند داریم و تا بشود مایلیم مقاله هایی رو انتخاب کنیم که سبک داستانی و جالب داشته باشند تا در کنار آموزش نکات عکاسی، حس خوب و مثبتی به مخاطبین لنزک، لنزکی ها، انتقال دهیم. البته همانطور که کاربران لنزک متنوع هستند، مطالب سایت نیز متنوع می باشند و بسیاری از مقاله های صرفا تکنیکی هم داریم.

      مطالب جدید تر سایت همواره با دقت بیشتری انتخاب و ویرایش می شوند و با تمرکز بیشتر بر آموزش، چراکه تیم لنزک نیز همراه با سایر لنزکی ها همواره در حال یادگیری و کسب تجربه است و امیدواریم هر روز بهتر از روز قبل عمل کنیم. حتی اندکی بهتر.

      به هر حال امیدواریم چه در مقاله های گذشته و چه اکنون ایرادی یافتید یا نظری برای بهبود مطالب بعدی داشتید برایمان بنویسید. ما بدون عیب نیستیم.

      پیام های محبت آمیز لنزکی ها همواره نیروی محرکه ما بوده و هست.

      با آرزوی بهترین ها

  2. نوید

    ۱۳ آبان ۱۳۹۵

    عالی بود ، دست مریزاد آقای خطیبی

  3. نسترن

    ۱۷ مهر ۱۳۹۴

    عکاس از این مبتذل تر نبود ؟

  4. amir

    ۲ بهمن ۱۳۹۳

    فکر کنم ایشون به طور اتفاقی ۱ بهمن هم به دنیا اومده باشد و به طور اتفاقی هم جایزه جشن تولدش رو از لنزک دریافت کرده.
    از لنزک بیش از این انتظار میره

  5. 145rbkp

    ۱ بهمن ۱۳۹۳

    چه جالب بنده پروفایل ایشون رو اتفاقی حدود ۱۰ روز پیش دیدم!


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *