مجموعه عکس فریز کردن زمان با سرعت شاتر بالا – سری اول

عکس با سرعت بالا چیست؟ یک عکس سریع به تصویری گفته می شود که با سرعت شاتر خیلی سریعی گرفته شده باشد. این عکس ها صحنه هایی را به تصویر می شکند که دیدنشان برای چشم ما بیش از حد سریع است. این پدیده آن ها را بسیار محبوب می کند و عکاسان را وا می دارد که ساعت ها برای گرفتن عکسی عالی تلاش کنند. شما می توانید تقریبا این نوع عکاسی را با هر دوربین DSLR ای تجربه کنید، اگرچه برخی از مدل های گران قیمت تر معمولا سرعت شاتر بالاتری را در دسترس قرار می دهند. در ادامه مجموعه عکسی را برای شما آماده کرده ایم که هر یک از عکس های آن با سرعت شاتر ۱/۱۰۰۰۰ ثانیه و حتی سریع تر گرفته شده اند.

م

منبع

برگرفته از : Tutsplus

نظرات شما

  1. keivan

    ۳ خرداد ۱۳۹۳

    سلام خیلی ممنون عکسای قشنگی بود فقط یه سوال داشتم اگه بخوایم زمان رو اینجوری فریز کنیم باید سرعت عمل عکاسم بالا یاشه که هماهنگ شه مثلا او عکسی که یکی داره شیشه نوشیدنی رو می شکونه اگه به موقع دکمه شاتر را نزنیم ممکن که دقیقا اون چیزی که می خوایم ثبت نشه یا باید چند بار اینکارو بکنیم که نیازمند وقت و پول هست یا اینکه … کلا خیلی سخته . واسه رفع این مشکل چی کار کنیم ؟؟؟؟

    1. امیرآقایی

      ۳ خرداد ۱۳۹۳

      سلام بر کیوان عزیز
      بنده خودم عکاس مبتدی هستم و تجربه زیادی تو این امر ندارم.
      اما چیزی که از مطالب شما فهمیدم اینه که چه موقعی زمان فشار دادن دکمه شاتر زمان درسته تا ما به عکس دلخواه برسیم.
      طبق اطلاعاتی که من دارم شما به هیچ عنوان در همچنین مواقعی نباید به صورت دستی دکمه شاتر رو فشار بدین. بلکه باید از عکاسی پیاپی یا Continuous Shooting دوربین خودتون استفاده کنید. البته این به نوع و قدرت دوربین شما بستگی داره که آیا می تونه از پسش بر بیاد یا نه!

    2. زند

      ۴ خرداد ۱۳۹۳

      سلام خدمت شما

      ضمن تشکر از نظرتان، لطفا این مطلب لنزک را در زمینه عکاسی با سرعت بالا مطالعه نمایید، حتما پاسخ پرسش شما را خواهد داد. موفق باشید.


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *