آیا خرید Go Pro برای عکاسی پیشنهاد می شود ؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
من یک دوربین ۷۰D با لنز ۱۸-۱۳۵ و ۵۰ میلیمتر دارم. علاقه به عکاسی واید و منظزه نیز دارم.
با توجه به قیمت بالای لنزهای واید به فکرم رسید که به جای خرید لنز واید ، Go Pro بگیرم که هم می تونم عکاسی واید داشته باشم و هم از قابلیت های فیلمبراداری اون استفاده کنم.
با توجه به اینکه Go Pro Hero 5 از عکاسی با فرمت Raw نیز پشتیبانی می کنه ، خواستم نظر دوستان رو در مورد این تصمیم بپرسم ؟ آیا پیشنهاد می کنید این کارو بکنم ؟
تجربه عکاسی با Go Pro داشتید ؟
 
با تشکر.

5 پاسخ

درود خدمت شما 
دوست عزیز لنز واید جایگاه خود را دارد و gopro هم جای خودش را هیچ کدام جای اون یکی را نمگیره  شما وقتی که ۷۰ Canon داری ظاهرا میخوای حرفه ای عکاسی کنی و لذت ببری بی شک  gopro در عکاسی منظره و طبیعت واید جای دوربین شما به همراه لنز را نخواهد گرفت ودوربینه شما هم در جایی که gopro کارایی داره جایه اونو نمیگیره و هر کدام جایگاه و کارایی خود را دارد
موفق و پیروز باشید. 

#

من go pro رو پیشنهاد نمیکنم، لنز efs 10-18 f/4.5- 5.6 is stm رو پیشنهاد میکنم.

#1

قیمت گوپرو از ۱۰-۱۸ و حتی ۱۱-۱۶ توکینا نسخه ۱ بیشتره ها!

#2

مرسی از پاسخ دوستان.
درسته گرون تره ، اما با یک مقدار هزینه بیشتر امکان فیلم برداری ورزشی با ویژگی خاص خودش رو می تونم داشته باشم.
اما خب فیلمبرداری در اولویت کارهام نیست…
من تو ذهنم این بود که Gopro چون هم قابلیت عکاسی خیلی واید و هم معمولی رو داره و همچنین بخاطر ابعاد کوچکش می تونم به عنوان دوربین دم دستی و مواقعی که دوربین اصلیم همرام نیست استفاده کنم. همچنین از قابلیت های فیلمبداریش بهره ببرم.
حالا با این تفاسیر اصلا عقلانی هست که به خاطر این موارد Gopro تهیه بشه ؟ (صر نظر از قیمتش)
یا اینکه با این هزینه همون لنز رو تهیه کنم؟

#3

به نظرم سراغ گوپرو نرو . کارایی که دوربین داره هیچوقت گوپرو نداره . مثل تنظیم ایزو و سرعت شاتر و نوردهی و نورسنجی و … ولی گوپرو فقط خوبیش اینه که ریزه و تصاویر زاویه عریض تری میگیره 

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان