اتصال دوربین canon eos 50d به کامپیوتر

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
خسته نباشید
میخواستم عکس ها رو به وسیله کابل به کامپیوتر انتقال بدم. هر نرم افزاری دیدم و گفتن نصب کردم توی سایت های انگلیسی زبان ولی باز نمیدونم باید چیکار کنم.
ممنون میشم راهنمایی کنید دقیقا با کدوم نرم افزار باید وصلش کنم و اینکه درایور اگر نیازه بگیرم براش از کجا بگیرم چون هرجا درایور سرچ کردم نرم افزار بهم معرفی کرد مثل EOS Utility که اینم نصب کردم ولی دوربین رو پیدا نمیکنه که بهش وصل بشه.
ممنون میشم راهنمایی کنید
با تشکر

1 پاسخ

دوست عزیز
آیا دوربین خودتان سی دی نرم افزار ندارد؟ همه دوربین ها دارند.بهترین کار تهیه سی دی اوریجینال دوربین خودتان است از دوستنانی که مشابه دوربن شما را دارند قرض بگیرید.موضوع باید خیلی ساده باشد.آیا کامپیوتر شما لوازم دیگر را به عنوان یک درایو جدید میشناسد؟ مثلا یک کارت حافظه ، فلش مموری یا موبایل به آن متصل نمایید و وارد My Computer شوید حالا علاوه بر درایو های همیشگی یک درایو اضافه به نام وسیله متصل شده باید داشته باشید.مطمئن شوید که مشکل از کامپیوتر نباشد. ضمنا فراموش نکید که وقتی دوربین به کامپیوتر وصل است حتما روشن و در حالت دیدن عکس باشد. در نهایت استفاده از یک کارت خوان( Ram Reader) `پیشنهاد می گردد.
موفق تر باشید!

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان