استفاده از فلاش اکسترنال

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با نام خدا و سلام، به تازگی یک فلاش اکسترنال yongnuo YN560 IV برای دوربین Nikon D7200خریداری کردم. به دلیل مبتدی بودنم و دفترچه مختصرش متاسفانه زیاد نتونستم باهاش کار کنم. 
روی مد S1 که فلاش رو بزارم با تحریک شدن فلاش دوربین، فلاش اکسترنال نیز فلاش میزنه. میخواستم فلاش زمانی که روی hot shoe باشه فلاش بزنه که دیگه نمیشه از مد S1استفاده کنم. 
اگر تریگر رادیویی بگیرم با تحریک دکمه شاتر، فلاش اکسترنال نیز فلاش میزنه!؟ روشی ارزونتر از تریگر هم هست؟
همچنین ممنون میشم از دوستانی که  این فلاش رو داشتند یه راهنمایی جامع بکنند یا کتابی فیلمی چیزی معرفی کنند تا با فلاش بیشتر آشنا بشم (مطالب در مورد فلاش اکسترنال داخل سایت رو خوندم ولی بیشتر معرفی قابلیت های فلاش بوده و نه طرز استفاده از فلاش)

1 پاسخ

دوست عزیز
اگر به شکل بی سیم قصد استفاده از فلاش اکسترنال داشته باشید باید تریگر تهیه نمایید یا همانطور که گفتید فلاش دوربین زده شود. در غیر اینصورت کابل مخصوص این کار هم وجود دارد که معمولا اندازه کوتاهی حدود یک متر دارند.من با این برند آشنایی ندارم اما معمولا بهترین راهنمایی ها در دفترچه وسایل نوشته شده است.
موفق تر باشید.

#

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان