به جای پرده فون از چی استفاده کمم

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
راستش چند وقتی میشه ک دوربین حرفه ای گرفتم و از مراسم دوستان و آشنایان تو منزل خودشون عکس میگیرم
ازونجا ک بدون بک کار زیاد جالب نمیشه و حمل و نقل پرده فون هم امکان پذیر تیست
آیا پیشنهادی برای بک دارید?
 
ممنونم 

3 پاسخ

درود بر شما
اگر کمی تحقیف کنید و در یوتوب بگردید جوابتون رو پیدا میکنید
مثلا میتونید از ملافه  یا روتختی و از این قبیل چیزها و حتما نبابد صاف باشد ولی یک رنگ باشد ترجیحا چون در بککراند تصویر میماند .

#1

سلام 
رفلکتور های بزرگی هستن که قابلیت اینو دارن به عنوان فون و بک گراند استفاده بشن…البته خب در نهایت برای عکس های تا کمر مناسبن و برای پرتره های قدی جواب نمیدن
اما قیمت زیادی ندارن و شما حتی بهترین نوع و برندش هم که بخواید از ۵۰۰ تومن در نهایت عبور نمیکنه.تاشو هم هستن.کیف مخصوص دایره ای دارن.قطرش حدودا ۲۰ الی…(بستگی به اندازه ی رفلکتور داره.هرچی بزرگ تر طبعا در حالت جمع شده هم بزرگ ترن) سانت.و پهنای کیف در نهایت ۷ سانت.در هر صورت کیفش خیلی پرتابل و قابل حمله و سبک
 
عکس های قدی و واید تر رو هم میتونید پارچه های سفید ترجیها با درصد نایلون بالا همراهتون داشته باشین.چون معمولا چروک نمیشن و صاف تر از پارچه های خالص نخ وای میستن.میتونید با خیال راحت تا کنید تو کیفتون و نگران چروک بودنش نباشید.

#2

از پارچه یک دست یا ملحفه میتونید استفاده کنید

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان