جدا کردن بگراند از سوژه درفتو شاپ ۶

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام : دوستان بنده تازه فتو شاپ cs6  کارمی کنم  قبلاً با cs3 کار می کردم و هنوز هم کار می کنم منتها چون فتو شاپ ۶ گزینه های بیشتری دارد
از این برنامه خیلی خوشم آمده . بنده آتیله دارم وبیشترین کاربرد عکاسی ها فتو شاپ است لذا من عکسهای پرسنلی را با پرده رنگی میگیرم وزمینه سفیدرا در فتو شاپ اعمال می کنم در برنامه های قبلی از منوی فیلتر گزینه ای  بنام Extract   که بعد از انتخاب این گزینه به راحتی دور سر سوژه انتخاب می کنی و بعد از یک سری اعمال دیگر در آخر وقتی که لایه ها یکی میکنی تار های موی سر قشنگ مشخص می شود و کسانی که کار کرده اند می فهمند چه میگم  ولی این گزینه در فتو شاپ ۶ خبری ازش نیست یا که من متوجه نمی شم  لطفاً اگر دوستان کسی در این باره میداند بنده را راهنمایی فرمایند .

2 پاسخ

سلام
اول با زدن دکمه w ابزار magic wand رو‌انتخاب کنین. بعد روی قسمتی از بک گراند کلیک کنید تا بک گراند انتخاب بشه. بعد دکمه‌ی ترکیبی ctrl+shift+i رو بزنید تا محل انتخابیتون inverse بشه و سوژتون انتخاب بشه. از گزینه تنظیمات بالا صفحه ابزار refine edg رو‌انتخاب کنین. در آخر هم در قسمت refine detection مقدار radius رو کمی افزایش بدین مثلا حدود ۱/۵ بزارین تا لبه ها نرم تر بشه و جزئیات بیشتری مثل تار مو دیده بشه. در قسمت output گزینه output to رو روی حالت new layer with layer mask قرار بدین. بعد زیر لایه‌ی ماسک شده قبلی یک لایه‌ی جدید بسازین. با زدن دکمه G و انتخاب ابزار paint bucket میتونین هر رنگی که میخواین رو برای بک‌گراند قرار بدین. 

#1

تشکراز راهنمایتان

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان