خرید دوربین خوب برای شروع عکاسی

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام دوستان 
من تا بحال عکاسی با موبایل انجام میدادم و حال قصد دارم عکاسی را بصورت حرفه ای و برای سرگرمی ادامه بدم ، الان دوستان چه دوربینی برای این کار پیشنهاد میدن ؟ نوع دوربین و لنزهاش هم بگن و سایر تجهیزات دیگه ای که نیاز به شروع دارم؟
ممنون 

4 پاسخ

سلام
این موارد برای شروع عکاسی انتخاب مناسبی هستند :
۱٫ دوربین Nikon D3300
2. فیلتر UV و هود
۳٫ سه پایه
۴٫ کیف ، بند گردنی ، کارت حافظه
۵٫ در صورت تمایل میتوانید لنز کارآمد تر + ریموت نیز تهیه کنید.
۶٫ با ارزوی موفقیت

#1

سلام من قصد دارم یک دوربین تهیه کنم بیشتر برأی عکاسی إز دخترم چه دوربینی رو با هزینه ۶.۵ میلیون پیشنهاد میدید
 

#2

بستگی به میزان آشنایی و علاقه ی شما به عکاسی دارد. اگر صرفا قصد گرفتن عکس های معمول و خانوادگی دارید، با هزینه ی بسیار کمتر میتوانید دوربینی تهیه کنید که جوابگوی نیاز هایتان باشد. 

#3

برای اینکه از دخترتون عکاسی کنید بهتره از یه دوربین سطح پایین تر یا به قول دوستمون از همون nikon d3300 استفاده کنی و من پیشنهاد میکنم فقط بدنه ی d3300 رو تهییه کنید و بعد لنز ۱۸-۱۰۵ و یا لنزهای ۵۰ میلیمتری نیکون رو تهییه کنید. سبک عکاسیتون تغریبا شبیه پرتره هست به همین دلیل موارد زیر برای عکاسی شما خیلی ضرورزین:
۱- یک دوربین با لنز مناسب که من پیشنهاد میکنم دوربین D3300 با لنز ۱۸-۱۰۵ mm رو تهییه کنید. قیمت لنز تقریبا ۸۰۰هزار تومنه.
۲- فلاش رو دوربین یا فلاس اکسترنال که حتما اگه براتون مقدوره مدل نیکون رو بگیرید که تقریبا ۱میلیون تومنه.
۳-فوم به همراه پایه که بتونین از اون به عنوان پس زمینه عکس های دخترتون استفاده کنید که فون ۳در۵ تقریبا ۲۰۰تومن و پایه هم تقریبا ۳۰۰ تومنه.
۴-رفلکتورها که بتونین با اون نور رو روی صورت دخنرتون مترمرکز کنین که من الاد در جریان قیمتش نیستم. ولی اگه از چتر استفاده کنید تقریبا ۵۰ هزار تومنه.
۵- radio triger برای اینکه فلاش رو با دوربین sync کنین، سعی کنید معمولی ترین نوعش رو با کانال های بالا بگیرین که تقریبا ۲۰۰ تومن میشه.

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان