دوربین ارزان قیمت

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام و خسته نباشید
من به دنبال یک دوربین میگردم که در عین حال که ارزان قیمت باشد بتوان با آن عکس های با کیفیت بالا گرفت مثلا اگر عکس را بعد از گرفتن در فتوشاپ در یک صفحه با dpi 300 یک متر هم بزرگ کردیم افت نداشته باشد.این دو فاکتور برای من خیلی مهم است .
با تشکر فراوان

  1. دو فاکتوری که عنوان کردین کاملاً متضاد هم هستن و با افزایش کیفیت و سایز خروجی شاهد افزایش قیمت هم هستیم، پیشنهاد بنده برند نیکون هستش که نسبت به قیمت شارپنس بهتری رو ارائه میده البته به شرطی که فاکتور فیلمبرداری و تنوع لنز براتون مهم نباشه! به ترتیب d7100 و d5300 و d3300 به عنوان بادی و لنز در رنج مربوط به سبک عکاسیتون میتونه شروع خوبی باشه (لنز کیت توصیه نمیشه) اما اگر کیفیت چاپ لارج فرمت بالایی دارید و میخواهید ازآن بهره مند شوید ناچاراً باید به سمت فول فریم ها مهاجرت کنید. اگه دقیقاً موضوع کاری و نوع چاپتون رو عنوان بفرمایید مطمائناً دوستان کمک شایان ذکری در تصمیم گیری شما خواهند کرد

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان