دوربین عکاسی پرتره

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

با سلام حضور اساتید گرامی. لطفاٌ بفرمایید از میان این دو دوربین کنن (S120 / G1x)، هر کدام در چه حد مناسب عکاسی پرتره است؟ آیا کیفیت فیلمبرداری G1x با توجه به نوع پردازشگر، قابل مقایسه با s120 می‌باشد؟ آیا لنز G1x قابل تعویض است؟ و در انتها کدامیک را مقرون به صرفه‌تر میدانید؟
با نهایت سپاس از شما

3 پاسخ

برای عکاسی ابتدا باید هدفتون از عکاسی را مشخص کنید.اگر برای تفریح و عکس های خانوادگی میخواهید .دوربین Canon EOS M  دوربین مناسبی هست و اینکه لنز قابل تعویض دارد.اگر قصد جدی برای عکاسی دارید و میخواهید کار حرفه ای شروع کنید DSLR ها برایتان مناسب هست .که ارزانترین مدل ها Nikon 3100-3200 ,Canon1100-1200  هستند که برای شروع کار مبتدی ها مناسب میباشند.بعد ها میتونید بدنه حرفه ای تری هم تهیه کنید.البته اگر بودجه محدود دارید میتونید یک بدنه دست دوم تمیز و سالم با قیمت کمتر تهیه کنید.و اینکه لنز بیشترین تاثیر را روی عکاسی دارد نه بدنه.پس برای عکاسی پرتره بهتره یک لنز مناسب و سریع تهیه کنید .مثلا ۸۵mm f1.8  
موفق باشید

#

متشکرم آیدین جان. تازه کارم. یعنی تازه فهمیدم چقدر به عکاسی کشش دارم. این دوربین اولم خواهد بود. اما برای شروع میخوام یه دوربین حداکثر یک میلیون تا یک و چهارصد بخرم. در حال حاضر بیشتر به عکاسی پرتره و خانوادگی علاقه دارم. EOS M رو دیدم. با دو لنز و فلش اکسترنال. اما حملش برام مشکله. قیمت لنز ۸۵mm F1.8 هم بالای یک و چهارصده. آیا همون لنز‌های همراه این این دوربین برای عکاسی پرتره و مجلسی کفایت میکنه و از دو مدل دیگه‌ای که در پایین اسم بردم، سرتره؟
لطفاً بفرمائید، اختلاف کیفیت EOS M ، G1X و S120 در چه حده؟ بخصوص در عکاسی پرتره و فیلمبرداری.
ببخشید سوالاتم زیاد شد. خیلی سپاسگزارم.
 

#1

خوب اگه که حملش براتون مشکله Sx50 بگیرید

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان