راهنماى خرید لنز

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام من عکاس حرفه اى نیستم ولى علاقه زیادى به عکاسى دارم
مدتى هست که یک دوربین canon 8000d خریدم که دوتا لنز هم داخل جعبه بود با مشخصات ۵۵-۱۸ و ۲۵۰-۵۵ اگه میشه راهنمایى کنید که این دو لنز چطورن و آیا لنزى هست که نیاز داشته باشم براى خریدن و آیا این لنزها نیازه منه تازه کارو رفع میکنن
ممنون میشم راهنمایى کنید

4 پاسخ

لنزهایی که در اختیار دارید کیت کاملی هستند از نظر پوشش دامنه کانونی. بنظرم لنز سریع ۵۰mm f 1.8 رو هم بگیرید خیلی خوبه قیمتی هم نداره. سیصد و هشتاد تومن فکر کنم

#

سلام دوست عزیز
من خودمم خیلی وقت نیس که کار عکاسی رو شروع کردم و تازه کارمم اما تا اونجایی که خبر دارم این دو تا لنزی که شما دارین تقریبا می تونه تو خیلی از زمینه ها بهتون کمک کنه و نیاز آنچنانی به لنز دیگه ای ندارین و شاید بخواین فقط یه لنز ثابت ۵۰ داشته باشین که اونم قاعدتا عملکرد خاص خودش رو داره .
اما این دو تا لنز به نظرم هم یه واید خوب ( ۱۸ ) و هم یه تله نسبتا مناسب ( ۲۵۰ ) رو در اختیارتون قرار می ده که بسته به موقعیت ها و سوژه های متفاوت می تونین حداکثر بهره رو ازش ببرین و همانطور که گفتم میانگین قابل توجه ای رو واستون پوشش میده و به نظر من نیاز خیلی خاصی به لتز دیبگه ای ندارین و اگرم می خواین یه لنز داتشه باشین تا مجموعه تون تکمیل بشه به نظرم می تونید رو یه لنز ثابت ۵۰ هزینه کنید .

#1

سلام
ابتدا با همین  دو لنزی که دردسترس دارید عکاسی کنید. دو لنز به ترتیب، از یک گسترهء باز تا بسته رو در اختیار شما  گذاشته.
با پیشرفت در عکاسی و پیدا کردن زمینه مورد علاقه خود در عکاسی و از طرفی آشنایی  فنی با  خصوصیات لنزها ، فاکتور کراپ سنسور بدنهء موجودتان ، فاصله کانونی، عمق میدان و کارکرد دیافراگم ، کم کم اقدام به خرید لنز کنید.
به نظرم تا شخصا به مسائل فنی لنز و نیازتون اشنایی کامل پیدا نکردین اقدام به خرید لنز نکنید.

#2

متشکرم دوستان از اینکه راهنمایى کردین

#3

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان