سوال درباره تکنیک روتوش عکس

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام.
کسی میدونه برای تهیه چنین عکسی باید چیکار کرد؟ منظورم داخل فوتوشاپ و لایتروم هست.
اگه دقت کنید عکسها یه حالت مه آلودی داره. ممنون میشم کسی اگه بلده بگه یا آموزشی بزاره
لینکه دو نمونه عکس میگذارم:
http://www.8pic.ir/images/ct01vwusnwe0vs892jqg.jpg
http://www.8pic.ir/images/i3y914nac3kith55yecm.jpg
 
ممنون

  1. اول باید فرمت عکاسیت RAW باش بدش تو فوتوشاب از پلاگین های Skin Exposure استفاده کن

2 پاسخ

من متوجه مه آلود بودن عکس ها نمیشم! شاید منظورتون محو بودن کناره ها و پشت سوژه است که توی این عکس ها با کم کردن عمق میدان وقت عکس گرفتن این کار رو کردن، که مشابه این کار روی میشه با ماسک کردن اطراف سوژه و محو کردن اون قسمت ها انجام داد. 
 
این کار رو به راحتی میتونید با استفاده از ابزار Radial Adjustment توی برنامه Lightroom و با کم کردن Sharpness یا Clarity انجام بدید. 
 
توی برنامه Photoshop هم با ماسک کردن لایه با استفاده از Gradient دایره ای و دادن افکت های Blur و Sharpness می تونید این کار رو انجام بدید. 

#

 با سلام  یکی از روشها  در فتو شاپ  ابزار کمان با درجه ۱۵ به بالا  انتخاب کنید  از منوی فیلتر گزینه بلور انتخاب  بعد زیر مجموعه   بلور گزینه لنز بلور انتخاب   که شامل تنظیماتی است که خیلی راحت می توان انجام داد سپس کلید اکی را زده و چنانچه بلور شدن را بیش از حد است می توانید با استفاده از کلید میانبر   ctrl=shift= f  به اندازه دلخواه بر روی سوژه اعمال کنید

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان