عکاسی از مدل در طبیعت

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

بهترین تنظیمات دستی شامل ایزو دو شاتر و غیره دوربین برای عکاسی از مدل ها و افراد فشن در طبیعت و روشنایی روز در فضای باز چی هستش 

2 پاسخ

بهتره از مود Av استفاده کنید، نوردهی رو یک پله پایینتر و در حالت single point یا ناحیه مرکزی انتخاب کنید. این روش رو بنده امتحان کردم خوب جواب میده. برای مود دستی باید نورسنجی انجام بدید و در هر محیط و ساعت از روز میزان روشنایی و تنظیمات متفاوت خواهد بود.

#1

سلام . دوست گرامی ، در عکاسی هیچ فرمول ثابت و از پیش تعریف شده ای برای تنظیمات وجود نداره. بعد از فراگیری اصول و قوانین کلی ، دیگه همه چیز بستگی داره به :
نور محیطی که عکس میگیرید ، شدت نور ، حجم نور ، ایا از نور طبیعی استفاده میکنین ، ایا از نور فلش استفاده میکنین ، سلیقه ی عکاس ، سلیقه ی مشتری ، نوع دوربین (سایز سنسور) ، نوع لنز ، ووووو. بعد از بررسی دقیق فاکتورهای فوق ، اونوقت باید تصمیم بگیرید که ایزو و سرعت شاتر و گشودگی دیافراگم و وایت بالانس و adl و زاویه ی دید و فاصله تا سوژه و ارتفاع دوربین وووو چقدر باشه.
خیلی سخت شد??ولی امکان پذیر هست.

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان