عکس پرسنلی

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام خسته نباشید سایت تون واقعا خیلی کامل و عالیه ممنونم. میخواستم بدونم عکس های پرسنلی رو با چ نرم افزاری وچطور روتوش میکنن که اینقد خوب وسریع از آب درمیاد ؟فک نمیکنم با فتوشاپ بشه درسته؟
 

1 پاسخ

سلام : با فتو شاپ  و خیلی هم زمان بر نیست اگه شخصی عجله  داشته باشه با چاپ تقریباً ۱۵ دقیقه .  بنده چند سالی است  همین کار انجام میدم
روزهای اول واقعاً برام سخت بود ولی به مرور زمان قلق کار دستم آمد و آلان برام آسان شده برنامه  دیگه لایت روم هست ولی کارایی فتو شاپ ندارد فتو شاپ برای خودش غولیه . این عکس پرسنلی بیشتر بنظر بنده تو کشور خودمان روتوش می کنیم فکر نکم  جایی دیگر به این شدت رو عکس کار کنند وبیشتر رو نور دهی عکس و کیفیت دقت دارند وعکس پرسنلی بدون روتوش انجام می دهند ما که سعی می کنیم چین و چروک صورت برداریم خال هم بردارم ولی خارج ابنجوری قابل قبول نیست حتماً عکس باید واقعی باشد چند سال پیش سفری با لنج به دوبی داشتم که از قضا جهت ورود  به دوبی عکس لازم داشت و بنده و چند نفر ملوان دیگر رفتیم به مرکز پلیس گمرک دوبی و راهنمایی شدیم به طرف کیوسک عکاسی و هنوز جنب نخورده بودیم ک فلاش روشن شد و عکس انداخت و نفری ۵ درهم از ما گرفت و عکس فوری تحویلمان داد.آلان هم جهت کارت ملی هوشمند همین کار انجام می هند و اصلاً روتوشی در کار نیست.

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان