لنز مناسب طبیعت برای دوربین کراپ کانن

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

بهترین لنز برای عکاسی طبیعت برای کرپ کان چیست

2 پاسخ

دوست عزیز
برای عکاسی از طبیعت معمولا از لنزهای واید استفاده میکنند.برای خرید لنز باید بودجه خود را هم اعلام نمایید. اگر لنز با قیمت ارزان میخواهید یک لنز ۵۵-۱۸ و اگر لنز نه چندان ارزان اما همه کاره بخواهید ۲۰۰-۱۸ یا ۱۳۵-۱۸ مناسب است البته همگی این لنزها کیت و مناسب دوربین کراپ دار هستند. اگر بودجه بیشتری در اختیار دارید میتوانید به سراغ لنزهای واید تر بروید مثلا ۲۴-۱۱ که تقریبا هم قیمت یک ماشین است!!
موفق تر باشید!

#1

ابتدا باید بدونید سوژه ها و سبک مدنظر شما چیه و چقدر میتونید هزینه کنید. در طبیعت سوژه های بسیاری برای ثبت وجود داره: از حشرات و سوژه های ماکرو گرفته تا حیات وحش و مناظر طبیعی و …
ولی بنظر میرسه برای کاربرد های خاص و حرفه ای منظورتون نبوده. بنظرم یک لنز ۱۸-۱۳۵ یا ۱۸-۲۰۰ میتونه عموم نیاز های شما رو پوشش بده. در کنارش یک فیلتر uv مناسب و فیلتر پولاریزه برای ثبت رنگ های طبیعی تر و بهتر از واجبات هستش. اگر وارد بحث ماکرو شدید هم میتونید با فیلتر های ماکرو نتایج قابل قبولی رو نسبت به بودجه پرداختی دریافت کنید. اما همونطور که همیشه از اساتید میشنویم، مهمتر از تجهیزات، مهارت استفاده از اون تجهیزات هستش پس حسابی مطالعه و تمرین کنید.

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان