چاپ آرشیوی عکس!

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام دوستان.امیدوارم همگی خوب باشید!
راستش من زیاد عکاسی میکنم، عکس های ویرایش شده و آماده چاپ زیادی هم دارم.می خوام عکسامو در قطع (تقریبا) A4 چاپ کنم و به صورت آرشیوی داشته باشم، اما بردم یکی دو جا نشون دادم و اینطور که بهم گفتن اگه عکسامو بخوام چاپ عکاسی کنم هر عکس بالای ۱۰۰۰۰ تومان واسم تموم میشه که با توجه به تعداد بالاشون اصلا مقرون به صرفه نیست. شما پیشنهادی ندارید در رابطه با اینکه عکسارو رو چه کاغذی، چه نوع پرینتی و کجا چاپ کنم که هم از نظر کیفیت قابل قبول باشن و هم هزینه کمتری داشته باشه؟!!
پیشاپیش تشکر بابت راهنمایی های شما!!

1 پاسخ

این فقط یه پیشنهاده، اما می تونید عکسهای a4 تون رو در فتوشاپ کنار هم بچبنید (مثلا ۱۲ تای اون ها رو با چینش ۴ در ۳)، و بعد کار رو (که با این چینش تقریبا می شه ۹۰ در ۸۴)، در مراکز چاپ رنگی (با پلات رنگی ۶ یا ۹ رنگ) چاپ کنید. این مراکز امکان انتخاب نوع کاغذ چاپ رو هم به شما می دن که کاغذهای با جنس فتوگلاسه هم موجوده. در این صورت هزینه چاپ چیزی حدود  ۲۰ هزار تومان  (با ابعادی که گفتم) در می آد. نهایتا هم می تونید خودتون عکس ها رو بعد از چاپ ببُرید و جدا کنید.
کیفیت چاپ تا اونجایی که من امتحان کردم خوب در می آد. 

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان