اشتراک عکس، الهام، یادگیری و پیشرفت در عکاسی همه در دنیای نشنال جئوگرافیک

یکی از جنبه های زیبا و هیجان انگیز وارد شدن به دنیای عکاسی، شبکه های اجتماعی و گرفتن نظرات دیگران در مورد عکس های شماست. این نظرات می توانند از سوی علاقه مندان به عکس و دنیای عکاسی، عکاسان آماتور یا عکاسان حرفه ای باشند. چیزی که در بین همه این افراد مشترک است، اشتیاق آن ها به تماشای عکس ها و اشتراک آن ها است. در ادامه این مطلب شما را به دنیای نشنال جئوگرافیک و بخش عکس شما (Your shot) آن خواهیم برد.

همینطور که می دانید، شبکه های اجتماعی زیادی برای اشتراک عکس وجود دارند. شبکه هایی که امکان اشتراک عکس در آن ها وجود دارد و شبکه هایی که فقط برای اشتراک عکس طراحی شده اند. افراد هر روز یا هر ساعت میلیون ها عکس در شبکه هایی چون اینستاگرام و فلیکر آپلود می کنند و برخی از این عکس ها در ساعاتی کوتاه هزاران لایک دریافت می کنند.

اما چرا ما یک مطلب را به معرفی سرویس «Your shot» نشنال جئوگرافیک اختصاص داده ایم؟

  • عضویت آسان و شروع سریع آپلود عکس هایتان
  • با عکس های شخصی و معمولی که در شبکه های اجتماعی مشاهده می کنید، کمتر رو به رو خواهید شد
  • از کاربران می خواهد برای عکس های خود دسته بندی های مشخصی را انتخاب کنند (Adventure، Animals، Portrait و …( و محل گرفته شدن عکس را نشان دهند
  • داشتن اسلاید شو برای تگ های مختلف. تگ #landscape را انتخاب کنید و به تماشای عکس ها در سایز بزرگ بنشینید
  • محدودیت در آپلود هفتگی – انتخاب عکس ها با دقت بیشتر

بعد از مشاهده یک عکس، علاوه بر لایک کردن یا نظر دادن می توانید با کلیک کردن به این سوال پاسخ دهید: چه چیزی این عکس را فوق العاده می کند؟ ترکیب بندی؟ نورپردازی؟ خلاقیت؟ یا داستان پشت آن؟

بنابراین می توان گفت که سرویس عکس شما یا Your shot می تواند نیاز های یک عکاس را در زمینه های مختلفی پوشش دهد. داشتن یک پروفایل خیلی زیبا از عکس ها که تحت حفاظت کپی رایت خواهند بود و دیگران می توانند آن ها را لایک و قضاوت کنند. گرفتن الهام و لذت بردن از تماشای عکس های سایر کاربران. پیشرفت کردن در سایت وقتی عکس های شما توسط مسئولین سایت به خاطر ویژگی خاصی انتخاب می شوند. پس هر روز می تواند یک مسابقه عکاسی برای شما باشد.

بله، علاوه بر دریافت لایک ها و نظرات کاربران متعدد، اگر عکس شما خاص باشد و مورد توجه اعضای ویژه سایت قرار بگیرد در مجله و سایت به اسم شما منتشر خواهد شد.

جستجو کردن و یافتن امکانات بیشتر این سرویس را بر عهده خود شما می گذاریم و امیدواریم که به شما در روند یادگیری و پیشرفت در دنیای عکاسی کمک کند. همچنین می توانید پس از ایجاد پروفایل خود در سایت، آن را در بخش نظرات به ما و سایر کاربران معرفی کنید.

لینک Your shot

نظرات شما

  1. agahi90.ir

    ۸ آذر ۱۳۹۷

    سپاسگذار بسیار جالب بود موفق باشید و سربلند

  2. درسااسدی مجد

    ۱۴ مرداد ۱۳۹۴

    چگونه عکس را ارسال کنیم؟

  3. anna.gramm

    ۲۹ مهر ۱۳۹۳

    من از سایت شما لذت بردم ادرس انیستاگرامم رو گزاشتم خوشحال میشم نگاه کنید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *