نقد عکس #۱۹۱

«نقد عکس» نام یکی از بخش های لنزک است. در بخش نقد عکس، که آخر هفته ها برگزار می شود، ما عکس ارسالی یکی از خوانندگان عزیزمان را منتشر می کنیم و از شما خواهش می کنیم که انتقادات سازنده خود را در مورد آن مطرح نمایید. این یک راه عالی برای یادگیری بیشتر در مورد عکاسی، مطرح کردن دیدگاه ها و نقد شدن عکس خود شماست. در ادامه از شما برای شرکت کردن در این بخش و مطرح کردن نظرتان در مورد عکس نقد شماره ۱۹۱ دعوت می کنیم.

قوانین ساده این بخش

  • گاهی ما عمدا عکس هایی که بی عیب نیستند را انتخاب می کنیم، پس لطفا با انتقادات سازنده خود به دوستانتان کمک کنید
  • آزادانه هر نصیحتی که می دانید مفید است را مطرح کنید – ترکیب بندی، نورپردازی، ویرایش و…

کاندید این هفته بخش نقد عکس (برای مشاهده سایز بزرگ روی عکس کلیک کنید):

عکس

مشخصات عکس :

  • دوربین: canonsx520
  • دیافراگم: f/5.6
  • سرعت شاتر: ۱/۲۰۰sec
  • حساسیت سنسور: ISO-100

عکاس: خانم کانی اسمعیل پور

قصد داشتید چه چیزی را به تصویر بکشید؟

دوس دارم بدونم وقتی به عکس نگا می کنید چه حسی منتقل میشه؟

لطفا نظر خود را در قسمت نظرات، پایین همین صفحه، مطرح نمایید. شما چگونه چنین صحنه یا عکسی را به طور متفاوتی به تصویر می کشیدید؟ تشکر فراوان از همه عزیزانی که هفته گذشته در این بخش دیدگاهشان را مطرح نمودند.

سازنده ترین نظرات در سایت به شکل برجسته ای نمایش خواهند یافت. شما هم می توانید با کلیک روی این لینک عکس خود را برای بخش نقد ارسال نمایید.

نظرات شما

  1. javad_toosi

    ۲۳ مرداد ۱۳۹۶

    با سلام و عرض خسته نباشید خدمت دوستاران عکاسی .
    به واقع عکس از نقاط ضعف زیادی برخوردار است و ظاهرا حرف زیادی برای گفتن ندارد. البته این به معنای ایراد و ضعف در عکاس نیست چه بسا آثار هنری که نظر خاصی از مخاطبان را به خود جلب میکند و عده محدودی معنای اثر را میفهمند .
    با توجه به صفحه اینستاگرام خانم کانی و پانویس عکسها (مانکنها فریاد میزنند) چنانچه تمام عکس های این مجموعه را در کنار هم ببینیم شاید بتوان مفهومی را در انها یافت .
    هنر یک امر ذاتیه و پایبند قوانین نیست و من اشنایی چندانی با انواع سبک های هنری ندارم ، شاید خانم کانی از سبک خاصی پیروی می‌کنند.در هر حال از قوانین عکاسی در عکس استفاده نشده و ظاهرا نظر مخاطبان را هم به خود جلب نکرده است .
    ضمن ارزوی موفقیت برای خانم کانی امیدوارم چنانچه به قصد و از روی عمد اینگونه عکاسی نکرده اند با مطالعه مطالب مفید سایت لنزک با چارچوب ها و قوانین عکاسی اشنا شوند
    موفق و پیروز باشید


لطفا نظرتان در مورد مطلب را در اینجا مطرح نمایید. اگر سوالی دارید، در بخش پرسش و پاسخ مطرح نمایید.

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *