انتخاب دوربین

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
تصمیم دارم ی دوربین بخرم تا حدود ۲میلیون
اما نمیدونم مدل ۷۰۰دی بگیرم یا اینکه دوربنی با قیمت پایین بخرم ولی با ی لنز خوب
ب عکاسی خیلی علاقه دارم اما تا یک سال اینده نمیتونم کلاسی برم ب خاطر کنکور یعنی اینکه ب صورت حرفه ای بلد نیستم
ولی دوس دارم عکسای هنری از افراد و طبیعت بگیرم
 

3 پاسخ

اگر منظورتون ۷۰۰دی کنون هست، بله انتخاب خوبی برای شروع هست. منتها باید ببینید بودجه شما چقدره و بعد از خرید دوربین چقدر براتون میمونه که بخواید لنز بخرید
بنظرم حداقل لنزی که بخواید باهاش شروع کنید ۱۸-۱۳۵ اس تی ام خواهد بود. لنزی با دامنه فوکال واید خوب و تله متوسط و کیفیت رضایت بخش.

#

به نظر من نیکون برای شروع خیلی بهتر از کنون هست مخصوصا الان که واقعا دوربین رقابتی نزده کنون (حداقل در سطح انتری لول) و فعلا دوربین های نیکون خیلی بهتر از کنون هستند. بنده یه D5300 با لنز ۱۸-۱۴۰ و اگر هم هزینش مشکل ساز شد D5300 و لنز ۱۸-۵۵ VRII رو پیشنهاد می کنم که واقعا دوربین معرکه ایه باید استفاده کنید کنید تا بفهمید چی می گم هر روز یه چیز تازه پیدا می شه خیلی از ۷۰۰D باهوش تره، با کیفیت تره، سریعتره، سبک تره، باتریش قویتره و… من پیشنهاد می کنم این دوربین رو با لنز ۱۸-۱۴۰ تهیه کنید که واقعا عالیه ولی اگر نشد ۱۸-۵۵ هم واقعا لنز خوبیه و کیفیت واقعا خوبی داره ولی در این صورت باید بعدا به فکر یه لنز زوم باشید( مثلا ۵۵-۲۰۰ VR) ولی حتما سعی کنید با ۱۸-۱۴۰ تهیه کنید. 
کیف هم Benro واقعا مارک خیلی خوبیه و همچنین قیمت خیلی مناسبی داره.
فیلتر هم حتما یه چیز خیلی خوب تهیه کنید من نکردم الان پشیمونم. ( هر فیلتری UV, POLARIZE, ND و…) 
ولی مطمئناً به لنز زوم احتیاج خواهید داشت. 
با تشکر از شما.
 

#1

خیلی ممنون از کمک هاتون 
 

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان