ایا dslr برای طولانی مدت مناسب است؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
بنده قصد خرید دوربین ۷۵۰d با کیت ۱۸-۵۵ دارم وبزودی سفر خارجی در پیشه اما مشکلم اینه ک استفاده طولانی مدت از این دوربین باعث گردن درد و اینا نمیشه؟؟؟

4 پاسخ

سلام دوست عزیز
این دوربین که انتخاب کردین از سبک ترین دوربین های دی اس ال ار هست…
فک نمیکنم مشکلی پیش بیاد واستون 🙂

#1

بستگی به گردن شما هم داره، آیا از عارضه خاصی رنج میبرید؟

#2

مشکلی نیست — خیالتون راحت سریع به وزنش عادت میکنید
ولی بهتره کیف دوربین رو دور گردن و یکی از شونه هاتون بندازید و برای مواقعی که استفاده نمیشه دوربین رو داخل کیفش بزارید (در کیف رو نبندید تا سریع بتونید از دوربین استفاده کنید) و بند کیف رو به اندازه ای کوتاه کنید که وزن دوربین بجای گردنتون روی کیف بیفته
بعد سه چهار سفر کوه نوردی این بهترین روشی بود که پیدا کردم

#3

من به شخصه با بند ارجینال دوربین مشکل دارم و من رو اذیت می کنه به همین دلیل از بند دوشی که به پیچ سه پایه دوربین متصل میشه استفاده میی کنم توی مسافرت های طولانی خیلی خیلی کمکم می کنه. فشار دوربین به گردنم نیست و روی دوشم هست با راه رفتن مرتب دوربین به قفسه سینه ام برخورد نمی کنه و اینکه دوربین بسیار در دسترس هست و به راحتی می شه در دست گرفت وآماده عکاسی کرد. قیمت این Strap های اورجینال خیلی بالاست اگه بتونید از غیر اورجینال های خرید کنید با داشتن کیفیت یکسان با بندهای اورجینال یک/پنجم هزینه می کنید. 

#4

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

سوالات مرتبط

دنبال کنندگان