دوربین آنالوگ برای شروع

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام.
من تازه میخوام عکاسی شروع کنم و یه دوربین cannonet QL17 دارم.میخواستم بدونم شروع کردن با این دوربین مشکلی نداره؟؟یعنی برای یه آماتور کار کردن با اون چفدر سخته؟؟؟؟

1 پاسخ

سلام
دوست عزیز این دوربینی که نامبردید یک دوربین قدیمی فیلمی انالوگ که کار کردن با هاش یکم سخته به چند دلیل چشمی اون به صورت رنج فایندر عمل می کنه و اگه اشتباه نکنم نورسنجم نداره و اگه داشته باشه زیاد مورد اعتماد نیست و اینکه هردفعه باید کلی هزینه ضحور و چاپ بدید تا ببنید چی گرفتید و انوموقع دیگه نه اون سوژه وجود داره که اون عکس مجدد بگیرید و اگرهم وجود داشته باشه همون پروسه زمان بر و هزینه بر باید تکرار کنید و این عمر باعث کلافه گی شما می شه در واقعیت بجز افرادی که تبهر خوبی از عکاسی دارند کسی دیگه دنبال این دوربینا نمی ره اونم این دوربین که شما داریند میرند دنبال دوربینای حرفه ای تر slr یا قطع متوسط .
به نظر من یک دوربین سطح مبتدی Dslr بخرید بیشتر بکارتون میاد و ازعکاسی لذت می برید من دقیقا نمی دونم چقدر می تونید هزینه کنید ولی توصیه من برای شروع یه دوربین نیکون d5200 با لنز ۱۸-۱۴۰ و اگه دست بالتون بازتر یه d7100 با لنز ۱۸-۱۴۰ بگیرید متمعا باشد ازتصمیمتون پشیماون نمی شید

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان