عکاسی از آسمان شب با Canon Powershot S5IS

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

سلام
من یه دوربین Canon Powershot S5IS دارم و میخوام باهاش از آسمان شب عکس بگیرم.
آموزش ها و راهنمایی های داخل سایت رو خوندم ولی هرکاری میکنم و هر ترکیبی که بین f و iso برقرار میکنم بازم عکسام افتضاح میشن. حتی با نوزدهی بالا (۱۵ ثانیه) از دیوار ساختمون روبرویی هم عکس شارپی ثبت نمیشه. هرچیو که امتحان میکنم یا نویزش بالاس یا تاریک میشه. متاسفانه دانش زیادی از عکاسی ندارم ولی هر حالتی رو امتحان کردم ولی حتی نزدیک به خوب هم نبوده نتیجه ش. میدونم دوربینم قدیمیه ولی فکر میکنم بازم باید بهتر از اینا عکس بندازه. با دوربین گوشیم (galaxy s7) عکسای خیلی بهتری از آسمون شب گرفتم. شاید تعداد ستاره هایی که دیده میشن زیاد نباشه ولی حداقل میتونم بگم عکس رو خوب و با کیفیت قابل قبول گرفته. اما canon کاملا ناامید کننده س
هر ترکیبی رو از F2.7 تا F8 و ISO100 تا ISO1600 امتحان کردم
ضمنا دوربین هم روی سه پایه هست

1 پاسخ

دوست عزیز
کاش نمونه عکس هم داشتید تا راحت تر بتوان اظهار نظر کرد. اما اگر عکس هایتان شارپ نیست ، احتمال دارد که مشکل از عدم توانایی دوربین هنگام فکوس کردن در نور کم باشد.از مود فکوس دستی استفاده نمایید یا ترکیب بندی عکس را به شکلی انتخاب نمایید که دوربین روی یک شیئ نورانی در بینهایت فکوس نماید. این موارد را هم امتحان فرمایید شاید نتیجه  بگیرید : از مود Night Scene استفاده نمایید یا دوربین را کاملا در حالت اتوماتیک قرار دهید  و اجازه دهید خود دوربین بهترین ترکیب نوردهی را انتخاب کند.به جای فشردن کلید شاتر از تایمر دوربین استفاده نمایید.
موفق تر باشید!

#1

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان