کدام را ترجیح می دهید نیکون یا کانن؟

اگر مایلید تا از پاسخ ها به این پرسش از طریق ایمیل مطلع شوید، آن را دنبال یا Follow نمایید. لطفا جواب خود را در قسمت «به این سوال پاسخ دهید» بنویسید (تا کاربران دیگر بتوانند به آن امتیاز دهند).

دوستان عزیز بین نیکون و کانن نظرات و پیشنهاد های خود را اعلام کنید
متشکرم

  1. canonبخاطر چند عامل بهتره1:گارانتی و خدمات پس از فروش داره2:لوازم جانبیش ارزون و به وفور یافت میشه3:کنن ثابت کرده به نسبت قیمتی که داره لنز فوق العاده ای رو در اختیار مصرف کننده قرار میده4:در محیط بسته و با نور معمولی به لطف لنز بزرگی که داره کنن بهتر از دوربین های دیگه عمل میکنه
  2. من نمیدونم چرا کلا هر جا میری که دارن راجع به نیکون و کنون حرف میزنن کنونی ها هیچ خبری ازشون نیست و فقط نیکونیان که با انواع و اقسام تعریف ها و تمجید ها شرکت نیکونو شرمنده می کنن! این در حالی ست که دست همه اینها کنون میبینی...مخصوصا تو ایران همه کنون دارن(منظورم عکاسان حرفه ای است)
  3. به شخصه تعلق خاطر به هیچ کدوم ندارم ولی همانطور که دوستمون فرمودن قیمت لنز فاکتور مهمیه اگه نیاز به گستره ی زیادی ندارین و فیلمبرداری مهم نیست به نظر بنده نیکون به دلیل شارپنس بهتر راضی کننده تر خواهد بود.
  4. نیکون عکساش شارپ تر و رنگ واقعی تری داره کنون مهمترین مزیتش لنزهاشه که هم متنوع تره هم ارزونتر
  5. سلام خدمت آقا امیدعزیز من نیکون رو بخاطر رنگش می پسندم و شارپ بودن عکساش

2 پاسخ

دوست عزیز در این زمینه هرکس سلیقه ای داره. مثل اینکه بپرسی مثلا بی ام دبلیو بهتره یا بنز ؟
خب هر کدوم ویژگی های مثبت و منفی خاص خودشون رو دارن و در اکثر نقاط گاهاً مشترکن. منتها این استفاده کننده اس که باید ببینه با کدوم میتونه ارتباط برقرار کنه. جدای از اینکه هر کس به برندی خاص علاقه داره که برای این دسته پیشنهاد میشه دنبال همون برند برن تا از نظر درونی و احساسی، حس خوبی بهشون منتقل بشه ( مثلا کسی که نیکون دوست داره شاید با خرید کنون مدام دنبال ایراد گیری باشه اما اگه همون برند نیکون رو برای خرید انتخاب کنه براحتی با کاستی ها کنار میاد)، دستهء دیگری هستن که امکانات رو به برند ترجیح میدن. امکانات هر دستگاهی هم بستگی به کسی داره که میخواد ازش استفاده کنه. مثلاً خودم بشخصه به مانیتور چرخشی دوربین علاقه خاصی دارم و نمیتونم دوربینی داشته باشم که مانیتورش ثابت باشه.
یه نکته مهم هم که باید بگم اینه که برای خرید هر چیزی!! ابتدا اونو از نزدیک ببینین و تست کنین. اولین چیز ارتباط برقرار کردن با ارگونومی و ظاهر اون وسیله اس که میخواین بخرین.
خلاصه عرض کنم سلیقه خیلی چیزا رو مشخص می کنه.

#1
  1. تو یه سایت معتبر دیدم که نوشته عکاسان حرفه ای مثل اسکات کلبی و چند تای دیگه بعضی وقتها از هر کدام به دیگری سوئیچ می کنند و کلا از هر دو استفاده می کنند.

هر دو خوبن اما کاربری و تنظیمات کنون راحت تر از نیکونه

#2

لطفا وارد شوید یا عضو شوید تا بتوانید پاسخ بدهید

دنبال کنندگان